هفته گذشته بر بازار رمز ارز چه گذشت؟

هفته گذشته بر بازار رمز ارز چه گذشت؟

بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده ازنظر ارزش جاری بازار سهام و به‌طور کلی شاخص خوبی برای بازار رمزنگاری است،

امیر کشانی(سردبیر)

1400/04/26 | 00:04

نظری ثبت نشده

هفته گذشته بر بازار رمز ارز چه گذشت؟

ایسنا/خراسان رضوی هفته گذشته درحالی که رئیس صندوق ذخیره فدرال ایالات‌متحده اظهاراتی در مورد مقررات احتمالی ارائه داد و دولت ایتالیا نیز فعالیت یک صرافی محبوب ارز رمزنگاری شده را ممنوع کرد، رمزنگاری توجه بین‌المللی را به خود جلب کرد.

به گزارش نکست ادوایزر، رئیس فدرال رزرو اظهار کرد: ایالات‌متحده ممکن‌ است به تنظیم مقررات رمزنگاری بیشتری نیاز داشته‌ باشد، اما کارشناسان می‌گویند هولدرهای بلندمدت سکه‌های بزرگ مانند اتریوم و بیت‌کوین احتمالا نباید نگران تغییر استراتژی خود باشند.

براساس بیانیه تنظیم‌کننده‌های مقررات ایتالیا، بایننس، صرافی عمده ارز رمزنگاری شده در ایتالیا، دیگر مجاز به فعالیت در ایتالیا نیست. این حرکت نشان می‌دهد که قوانین جدید ملی به‌راحتی می‌توانند بر زیرساخت‌های ارز رمزنگاری شده فعلی تاثیر بگذارند.

طبق توئیت‌های مدیر عامل شرکت جک دورسی، شرکت اسکوئر اعلام کرد که با استفاده از بیت‌کوین یک واحد مالی غیرمتمرکز جدید ایجاد می‌کند. این آخرین نمونه از یک سرمایه‌گذاری بزرگ حوزه بلاک‌چین و ارز رمزنگاری شده‌است.

شرکت اسکوئر با پیوستن به Seller، Cash App و Tidal در حال ایجاد مشاغل جدید با هدف ایجاد یک بستر توسعه‌دهنده آزاد با هدف ایجاد خدمات مالی غیر حضوری، عمومی و غیرمتمرکز است.

این شرکت اعلام کرد: تمرکز اصلی ما بیت‌کوین است.

طبق گفته کوین دسک، قیمت بیت‌کوین در این هفته نوسانات معمول خود را تجربه و از بالاترین قیمت، حدود ۳۴ هزار و۴۶۳ دلار به حدود ۳۱ هزار و ۱۰۸ دلار سقوط کرد.

بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده ازنظر ارزش جاری بازار سهام و به‌طور کلی شاخص خوبی برای بازار رمزنگاری است، زیرا سایر سکه‌ها مانند اتریوم و آلت‌کوین‌های کوچکتر تمایل دارند روند آن را دنبال کنند.

اگرچه تقریبا ۱۰ درصد کاهش ارزش برای سرمایه‌گذاری‌های عادی قابل‌توجه است، اما کاهش ارزش، روند طبیعی برای بیت‌کوین محسوب می‌شود و در ماه‌های گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش ارزش داشته‌است البته این بدان معنا نیست که سقوط ۱۰ درصدی موردی ساده‌ است و به همین دلیل کارشناسان سرمایه‌گذاری توصیه می‌کنند، افراد فقط در رمزنگاری‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که قابل اعتماد باشند.

فضای ارزهای رمزپایه هنوز بسیار جدید است و همه چیز از نوآوری گرفته تا مقررات بر سرمایه سرمایه‌گذاران تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.  

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

بیت کوین

رمزارز

رمزپایه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت