تحلیل گلدنیوز؛30 تیر 1400

تحلیل گلدنیوز؛30 تیر 1400

حباب سکه در گذشته به بالای یک میلیون تومان رسیده بود و چون فقط سکه های در دسترسِ مردم در چرخه خرید و فروش قرار می گیرد، در صورت بروز تقاضای بیشتر، سکه حبابی می شود.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/04/30 | 00:04

نظری ثبت نشده

تحلیل گلدنیوز؛30 تیر 1400

حباب سکه 50هزار تومان است

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف با اشاره به معاملات طلا و سکه تا بعد از ظهر دیروز، حباب سکه را با افزایش 50هزار تومانی، یعنی تا 250هزار تومان روی هر قطعه سکه تخمین زد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار "گلد نیوز" ضمن تحلیل بازار طلا و جواهر در روز عید قربان گفت: دیروز با توجه به تعطیل شد صنوف تهران و البرز، قیمت طلا و سکه بر اساس نرخ جهانی و قیمت ارز، تغییراتی مختصر داشت.

وی از سیر نزولی قیمت ارز تا بعد از ظهر دیروز سخن گفت و ادامه این روند را با اندکی افزایش برای سکه و طلا همراه دانست.

قیمت ها روی شیب کند گرانی

به گفته کشتی آرای تقاضایی در بازار روز گذشته ایجاد نشد ولی قیمت ها همچنان بر مبنای افزایش نرخ ارز با اندکی گرانی همراه بود.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف حباب سکه را با اندکی افزایش و در حدود 50هزار تومان تخمین زد و افزود: این روزها حباب سکه به 200 هزار تومان کاهش یافته بود ولی دیروز تا 250 هزار تومان در هر قطعه سکه شاهد حباب قیمتی بودیم.

تعطیلی تهران تاثیری بر قیمت سکه ندارد

کشتی آرای در پاسخ به خبرنگار "گلد نیوز" که درباره مانایی حباب سکه در آینده پرسید، اظهار کرد: حباب سکه در گذشته به بالای یک میلیون تومان رسیده بود و چون فقط سکه های در دسترسِ مردم در چرخه خرید و فروش قرار می گیرد، در صورت بروز تقاضای بیشتر، سکه حبابی می شود.

وی همچنین درباره تعطیلی 6 روزه پایتخت بر قیمت گذاری سکه گفت: عامل اصلی تعیین کننده قیمت سکه، انس جهانی و ارز است و قیمت سکه، با توجه به نرخ طلا به اضافه‌ی نرخ ارز تعیین می شود و تاثیر افزایشی و کاهشیِ تقاضا نیز بر حباب سکه اثر می کند؛ لذا تعطیل بودن واحدها تثیری بر افزایش یا کاهش قیمت سکه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

طلا

تحلیل بازار

پیش بینی قیمت طلا

تحلیل

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت