دکتر فرانک جواهردشتی، مشاور و مدرس بازاریابی فروش
خانه/چند رسانه ای/ایجاد مزیت قابل لمس برای مشتری آموزش و پژوهشچند رسانه ای ایجاد مزیت قابل لمس برای مشتری نردبان برند امیرحسین راسخ ارسال ایمیل 2 مرداد 14000 79 کمتر از یک دقیقه اشتراک گذاری فیس بوک توییتر لینکدین پینترست اسکایپ پیام رسان پیام رسان واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ دکتر فرانک جواهردشتی، مشاور و مدرس بازاریابی فروش برچسب هارقابت گلد کالج محصول مزیت رقابتی در کسب و کار مشتری امیرحسین راسخ ارسال ایمیل 2 مرداد 14000 79 کمتر از یک دقیقه اشتراک گذاری فیس بوک توییتر لینکدین پینترست اسکایپ پیام رسان پیام رسان واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ اشتراک گذاری فیس بوک توییتر لینکدین پینترست اسکایپ پیام رسان پیام رسان واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ