سقوط نقره به کانال ۲۴دلاری

سقوط نقره به کانال ۲۴دلاری

تاثیر منفی جلسه فدرال رزرو بر فلزات گرانبها

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/05/06 | 00:05

نظری ثبت نشده

سقوط نقره به کانال ۲۴دلاری

به گزارش "گلدنیوز "به نقل از اقتصاد آنلاین قیمت فلزات گرانبها از جمله نقره درپی کاهش شاخص دلار آمریکا نقره روند نزولی قابل توجهی را طی کرده است .

سرمایه‌گذاران با تمرکز بر جلسه دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو FOMC که روز سه‌شنبه آغاز شد و بعد از ظهر چهارشنبه پایان می‌یابد، در معاملات خود محتاط عمل کرده‌اند. تورم و چشم‌انداز رشد اقتصادی موضوعات مهمی است که سرمایه‌گذاران به ارزیابی دقیق آنها در جلسه جاری FOMC خواهند پرداخت.

برخی از ناظران بازار درباره چشم‌انداز کندتر شدن رشد اقتصادی آمریکا و جهان و روند افزایشی تورم که در گذشته رکود تورمی نامیده می‌شد، اختلاف نظرهایی دارند. همچنین تحلیل‌گران به دنبال ارزیابی نتیجه جلسه و سخنرانی جروم پاول رییس فدرال رزرو هستند که احتمالا تغییراتی در بازار بر جای خواهد گذاشت. بر این اساس روز گذشته  نقره ‌آتی سپتامبر در بازار کومکس نیویورک با ۰.۷۳۸ دلار کاهش به قیمت ۲۴.۵۸ دلار در هر اونس معامله شد.

روند نزولی معاملات آتی نقره سپتامبر از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است که این روند در معاملات روز گذشته تقویت شده است. هدف بعدی صعودی قیمت نقره دستیابی قیمت‌های آتی سپتامبر به ۲۵.۵۸ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها دستیابی به پایین‌ترین سطح قیمت معاملات ماه مارس یعنی ۲۳.۸۲۵ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست نقره ۲۵ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم در بالاترین سطح قیمت معاملات روز گذشته یعنی ۲۵.۳۲ دلار در هر اونس مشاهده شده در حالی که سطح پشتیبانی نخست نقره بر روی پایین‌ترین سطح قیمت معاملات روز گذشته یعنی ۲۴.۵۱۵ دلار در هر اونس و سطح پشتیبانی دوم بر روی ۲۴.۲۵ دلار در هر اونس قرار گرفته است.

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت نقره)

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

تحلیل بازار

قیمت فلزات گرانبها

نقره

فدرال آمریکا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت