سکه طلا ارز ،تحلیل گلدنیوز

سکه طلا ارز ،تحلیل گلدنیوز

به دليل  نزديكي به ماه محرم قيمتها تعديل خواهد شد البته حباب قیمت کاهش پیدا خواهد کرد

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/05/13 | 00:05

نظری ثبت نشده

سکه طلا ارز ،تحلیل گلدنیوز

نائب رييس اتحاديه طلا و جواهر در مصاحبه با گلد نيوز بازار طلا ، سکه و ارز را اینگونه تحلیل کرد و گفت:

بر خلاف پيش بيني تحليلگران دنيا در  خصوص افزايش قيمت اونس جهاني،اين اتفاق رخ نداد و به استثنا يك روز كه قيمت اونس جهاني در محدوده ي 1800دلار در نوسان  بود امروز قيمت هر اونس طلا 1812دلار ميباشد كه نسبت به ابتدای هفته  با دو دلار كاهش همراه بوده است.

اونس جهانی

کشتی آرای گفت : روز شنبه در ابتداي هفته و اولین روز شروع به كار در کشور ،اونس جهاني از 1814 تا 1805در طول هفته كاهش پيدا كرد،ولي در آخرين نرخ بازار امروز1812 دلار است.

بنابراين تاثير پذيري قيمت طلا و سكه از قيمت انس جهاني بسيار ناچيز بوده است.

قیمت ارز

كشتي آراي افزود: ديروز قيمت ارز از ٢٥هزار و ٤٥٠تومان تا ٢٥هزار و ٧٥٠تومان افزايش پيدا كرد كه منجر به افزايش قيمت طلا و سكه شد ولي در روز پاياني هفته ؛چهارشنبه با كاهش قيمت ارز به ٢٥هزار و ٤٥٠تومان مجددا قيمت طلا و سكه تعديل شد.

سکه

كشتي اراي قيمت انواع سكه را بدين شرح اعلام كرد::

سكه طرح قديم ١٠ميليون و ٧٥٠هزار تومان كه به نسبت اول هفته با ٢٠٠هزار تومان كاهش قيمت همراه بوده است.

 قيمت سكه ي طرح جديد ١١ميليون و ١٥٠هزار تومان و نيم سكه با ٢٠٠هزار تومان كاهش از ٥ميليون و ٩٥٠هزار تومان به ٥ميليون و ٧٥٠ تومان كاهش پيدا كرد. همچنین ربع سكه از ٣ميليون و ٧٥٠هزار تومان در ابتداي هفته امروز به ٣ميليون و ٦٥٠هزار تومان رسيد،

سكه يك گرمی نيز با صد هزار تومان كاهش امروز به دوميليون و دويست و پنجاه هزار تومان مبناي داد و ستد بود.

سکه طلا ارز ،تحلیل گلدنیوز

طلا

قيمت هر مثقال طلا آب شده كه مبناي قيمت ميباشد در حال حاضر ٤ميليون و ٧٤٠هزار تومان است كه با حدودا ١٢٠هزار تومان كاهش قيمت همراه بوده است وهر گرم طلاي ١٨عيار كه ابتداي هفته با ١١ميليون و ٢٤٠هزار تومان آغاز شده بود امروز ١ميليون و ٩٥هزار تومان كاهش قيمت پيدا كرد.

بازار

در مجموع بازار به دوعلت روند نزولي در پيش دارد

کشتتی ارای :كاهش قيمت ارز و كاهش تقاضا و داد و ستدها دو عامل اصلی روند نزولی بازار می باشند.

ماه محرم

به دليل  نزديكي به ماه محرم قيمتها تعديل خواهد شد البته حباب قیمت کاهش پیدا خواهد کردو هيچگاه ماه محرم و ديگر مناسبتها تاثيري بر قيمت ها نخواهد داشت و قيمت ها بر اساس نوسانات اونس جهاني و ارز می باشند.

اما بعضي مناسبتها ميتواند حباب سكه را تغيير دهد بنابراين به نظر ميرسددر  روزهاي  آينده شاهد كاهش تقاضا و داد و ستدها خواهيم بود.

 وی در پایان بازار سکه طلا ارز را اینگونه پیش بینی کرد و گفت :در مجموع براي روزهاي آينده با توجه به كم نوسان بودن  قيمت اونس جهاني و  تعطيلات تابستاني بسياري از واحد ها  و موسسات مالي جهاني  بنظر نميرسد شاهد تغييرات عمده اي روي قيمت اونس جهاني باشيم ودر بازار داخلي نيز پيش بيني ميشود قيمت ارز در همين محدوده باقي بماند و تغييرات زياد پيش بيني نميشود. همچنين بازار روزهاي آينده باثبات نسبي درحوزه قیمت طلا وسكه و ارز پيش بيني ميشود.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

طلا

برتر

قیمت سکه

تحلیل بازار

قیمت دلار

کشتی آرای

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت