صعود چشمگیر رمرزارزها

صعود چشمگیر رمرزارزها

قیمت بیت کوین با ثبت رشد حدود 6 درصدی نسبت به کمترین قیمت 24 ساعت گذشته رقم‌هایی بالای 45 هزار دلار را به ثبت رساند. قیمت اتریوم از مرز 3 هزار دلار عبور کرد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/05/17 | 00:05

نظری ثبت نشده

صعود چشمگیر رمرزارزها

 به گزارش گلد نیوز به نقل از اقتصاد انلاین در پی صعود چشمگیر رمرزارزها قیمت بیت کوین در حوالی ساعت 12 ظهر به وقت ایران روی 44 هزار و 915 دلار قرار داشت. قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد رشد کرده و سرمایه بازار بیت کوین در نتیجه این افزایش قیمت به 848 میلیارد دلار رسیده بود. بیشترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 45 هزار و 282 میلیارد دلار بود.

چرا قیمت بیت کوین رشد کرد؟

ممکن است علت رشد قیمت بیت کوین سرمایه‌گذاری جدید "جک ما" باشد. این سرمایه‌گذار بزرگ اخیرا نیمی از سرمایه خود را بر روی پروژه‌ای جدید سرمایه‌گذاری کرده است که معتقد است، آینده صنعت فاینانس و تجارت را شکل خواهد داد.

این سرمایه‌گذار بزرگ قصد دارد که کنترل خود بر تکنولوژی بلاک چین را گسترش دهد و در روز شنبه یک معامله 400 میلیون دلار را با سود بیت کوین نهایی کرد. جک ما از حامیان بزرگ ارزهای دیجیتال است و نقش بزرگی برای این دارایی‌ها در آینده قائل است.

صعود چشمگیر رمرزارزها

عبور اتریوم از مرز 3 هزار دلار

در پی صعود چشمگیر رمرزارزها قیمت دومین ارز دیجیتال مهم دنیا نیز با ثبت تغییرات مثبت قیمتی 7 درصدی در 24 ساعت گذشته از مرز 3 هزار دلار عبور کرد. قیمت اتریوم در حوالی ساعت 12 و 40 دقیقه عصر به وقت ایران در نزدیکی 3 هزار و 162 دلار بود و سرمایه آن در نزدیکی 371 میلیارد دلار قرار داشت. بیشترین قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 164 دلار بود.

انتهای پیام /

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

بیت کوین

اتریوم

رمرزارز

قیمت بیت کوین

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت