تقویم اقتصادی بازارهای جهان در هفته پیش رو

تقویم اقتصادی بازارهای جهان در هفته پیش رو

قیمت طلا زیر 1800 دلار در هر اونس یک نقطه شروع عالی برای خریداران است و این فلز گرانبها را از نظر فنی بسیار جذاب می کند.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/05/25 | 00:05

نظری ثبت نشده

تقویم اقتصادی بازارهای جهان در هفته پیش رو

به گزارش گلدنیوز به نقل از اقتصادنیوز، در هفته جاری به نظر می رسد داده های اقتصادی زیادی بتواند بازار را تحت تاثیر قرار بگذارد. به طور کلی آینده برای طلا صعودی پیش بینی شده است و به نظر می رسد دلار روند مخالفی داشته باشد.به همین دلیل به بررسی تقویم اقتصادی بازارهای جهان میپردازیم.

هفته برای دلار:

آمار خرده فروشی روز سه شنبه مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت. به دنبال اعداد چشمگیر حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، بازارها انتظار اعداد مثبت را خواهند داشت. داده های هفته گذشته ، پیام های متفاوتی ارسال کردند ، به همین دلیل، عدم قطعیت و افزایش نوسان را در بازار به دنبال داشت.

روز پنجشنبه ، داده های هفتگی ادعاهای بیکار برای هفته اول آگوست ، همراه با داده های تولید FED ، مورد توجه قرار می گیرد.

در حالی که اعداد و ارقام فدرال کلیدی هستند ، انتظار می رود داده های اولیه ادعاهای بیکاری از تأثیر بیشتری برخوردار باشند.در زمینه سیاست های پولی ، صورت جلسه FOMC در روز چهارشنبه نیز راهنمایی های زیادی را ارائه می دهد. هرگونه صحبت در مورد کاهش تعداد بازارهای کار باعث افزایش حمایت دلار می شود.

در هفته منتهی به 13 آگوست (۲۲ مرداد) ، شاخص نقطه دلار با 0.30 درصد کاهش به 92.518 رسید.

هفته برای یورو:

هفته ای آرام در زمینه داده های اقتصادی است. برآورد دوم اعداد تولید ناخالص داخلی منطقه یورو در روز سه شنبه مورد توجه قرار می گیرد. برای آزمایش پشتیبانی EUR ، انتظار هرگونه اصلاح نزولی را داشته باشید. بانک مرکزی اروپا در سه ماهه سوم نگرانی هایی را درباره رشد اقتصادی ایجاد کرده است. پایین آوردن سطح برای سه ماهه دوم چشم انداز تاریک تری را ارائه می دهد.

ارقام نهایی تورم در منطقه یورو در روز چهارشنبه و ارقام تورم عمده فروشی از آلمان نیز مورد توجه خواهد بود.

در این هفته ، یورو با 0.30 درصد افزایش به 1.1797 دلار رسید.

تاریخبازگشاییکمترینبیشترینپایانیدرصد تغییرمیزان تغییر
1400/05/24304,080303,970305,090305,0900.37%افزایش1110 افزایش
1400/05/23303,110303,000304,080303,9800.30% افزایش 900 افزایش
روند قیمت یورو

هفته برای طلا:

در تابستان امسال ، بازار طلا سرمایه گذاران را سر پا نگه داشته است و آخرین قیمت فلز گرانبها پس از افت کوتاه مدت به وارد سطح 1700 دلار در هر اونس در اوایل هفته ، افزایش یافته است.

تحرکات سریع 100 دلاری برای فضای فلزات گرانبها بسیار ناپایدار است ، زیرا با توجه به برخی ناهنجاری های اقتصادی در زمینه داده ها ، علاقه مجدد مشاهده می شود.

میلمن خاطرنشان کرد: قیمت طلا زیر 1800 دلار در هر اونس یک نقطه شروع عالی برای خریداران است و این فلز گرانبها را از نظر فنی بسیار جذاب می کند.

میلمن می گوید: » این نقطه قیمت بسیار جذابی برای ورود طلا پس از عقب نشینی کمی است. این باعث تشویق ما می شود. در عرض چند ساعت ، طلا به بالای 1700 دلار بازگشت. اگر ما هفته آینده به بالای 1800 دلار برسیم ، شوکه نمی شوم. من اکنون بیشتر صعودی ارزیابی می کنم.»


کارشناس فلزات گرانبها افزود: یکی دیگر از نشانه های مثبت طلا ، تقاضای فیزیکی در آسیاست.

او گفت: برخی نشانه های بسیار صعودی در سمت تقاضا وجود دارد. ما شاهد هستیم که طلا و جواهر طلا و سکه طلا در جهت درستی در هند روند رو به رشدی دارد. این امر می تواند تقاضای بیشتر برای معامله را برانگیزد.

منبع جدول :tgju

انتهای پیام /

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

طلا

تحلیل بازار

دلار

قیمت بازار

یورو

تقویم اقتصادی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت