آموزش و پژوهشچند رسانه ای

بازاریابی دیجیتالی برای فروشندگان طلاوجواهر

بازاریابی دیجیتالی  به معنی انتخاب  و استفاده هوشمندانه ابزارهای موجود و در دسترس در فضای مجازی برای رسیدن به اهداف بازاریابی است.

عادل طالبی مشاور بازاریابی دیجیتال

یک کارشناس و مشاور بازاریابی در گفتگو با گلدنیوز به نکاتی در حوزه بازاریابی دیجیتالی اشاره کرد.

عادل طالبی گفت :هرفردی که در هر حوزه ای مشغول فعالیت است باید بداند که تغییر جز لاینفک  کسب و کار است، همه ی ما در طول سالیان  تغییرات زیادی رو در بازار کار خودمون شاهد بودیم اما امروزه این تغییر کمی متفاوت شده است.

در گذشته تغییرات آهسته رخ میدادند و ما میتوانستیم در زمان مناسب نسبت به این تغییرات اطلاعات کسب کنیم و اقدامات لازم جهت همسویی با این تغییرات را انجام دهیم . اما با رشد تکنولوژی و بستر مجازی  این تغییرات بسیار سریع اتفاق می افتد که وفق دادن با تغییرات را بسیار دشوار میکند.

راهکارهایی برای تطبیق با شرایط جدید

بازاریابی دیجیتالی

شناخت درست تعاریف

بازاریابی دیجیتالی  به معنی انتخاب  و استفاده هوشمندانه ابزارهای موجود و در دسترس در فضای مجازی برای رسیدن به اهداف بازاریابی است.

اهداف در فضای بازاریابی تعریف میشوند و  ما مجموعه ای از ابزارها را در فضای الکترونیکی در اختیار داریم که در این بخش بر اساس دانش، تجربه ،آگاهی و اطلاعاتمان از ابزار ها، هوشمندانه دست به انتخاب میزنیم .

اولویت با بازاریابی است نه بازاریابی دیجیتالی

کسی که  مهارت بازاریابی و هدفگذاری در فضای کسب وکار را ندارد،  قطعا در حوزه بازاریابی دیجیتال هم نمیتواند موفق عمل کند.

مبنا و اساس ما بازاریابی است، بعضی به اشتباه تصور میکنند چند نوع بازاریابی وجود دارد اعم از مدرن، به روز، آینده نگر و کهنه وسنتی!

در حالیکه مبنا بازاریابی صرف است و مباحث مهم و استراتژی ها  در فضای بازاریابی تعریف میشوند، تحقیق بازار، تعریف بازار نیز در این حوزه تعریف و تبیین میشوند و ما  درنهایت در فضای دیجیتال ابزار مناسب را با توجه به این اطلاعات انتخاب میکنیم.

بازاریابی دیجیتالی

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا