آموزش و پژوهشچند رسانه ای

قانون 90-90 برای فعالان در صنعت طلا

90 ثانیه اول هر قرارداد یا جلسه خرید و فروش مهمترین بخش از پروسه کاری شماست.

علی جاوید مشاور کسب و کار

یک مشاور کسب و کار به گلدنیوز از قانون 90-90 برای فعالان در صنعت طلا گفت .

علی جاوید گفت :پرواضح است که هدف هر کسب وکاری فروش بیشتر است . شما هم چه تولیدکننده طلا و جواهر در مقیاس بالا باشید یا اگر صرفا فروشنده ای باشید که برای فرد دیگری کار میکنید،مسلما روزی که فروش نداشته باشید، از تامین هزینه ها و سود خبری نیست.

پس منفعت وسودی هم در کار نیست.

نداشتن فروش همچون از تپش افتادن قلب است و مجموعه با فروش محدود محکوم به نابودی است.

پس از دست دادن فروش برابر با از دست رفتنن کسب وکارشماست.

90 ثانیه برای تصمیم گیری

مشتریان ثابتمان را بشناسیم و بدانیم طبق قانون 90-90 افراد در 90ثانیه اول تصمیم خود را در خصوص خرید کردن یا نکردن،قرارداد بستن یا نبستن،شراکت کردن یا نکردن با شما میگیرند، به این معنی است که شما 90 ثانیه فرصت دارید برای اینکه بر طرف مقابل تاثیرگذار باشید.

پس توجه داشته باشید 90 ثانیه اول هر قرارداد یا جلسه ی خرید و فروشی مهمترین بخش از پروسه کاری شماست.

تمام آنچه توصیف گر شماست اعم از پوشش، نوع آرایش،مدل موها، مدل لباس،عطری که استفاده کردید و نحوه ی  راه رفتن وصحبت کردن و اخم کردن یا نکردن  شما در 90 ثانیه  ی اول به شدت تاثیر گذار خواهد بود و  این نکته شامل همه ی فعالان در صنعت طلا و  جواهر خواهد بود چه فعال صنعتی بزرگ که در جلسه ایست و تصمیم دارد قرارداد میلیاردی را امضا کند یا فروشنده جزئی که فروش اندکی دارد.

وقت طلاست ! فقط 90 ثانیه

پس فراموش نکنیم  90 ثانیه ی اول ملاقات های کاری و فروش میتواند 90 درصد نظر طرف مقابل را در خصوص خرید یا عدم خرید  از شما شکل دهد.

قانون 90-90

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا