پیشروی طلا در شروع بازار

پیشروی طلا در شروع بازار

قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی نزدیک به بالاترین حد خود در چهار هفته گذشته ایستاد و تا مرز ۱۸۲۰ دلار و ۵۰ سنت پیشروی کرد. هرچندکه در ادامه بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ثابت بود و در ۱۸۱۴ دلار و ۸۶ سنت ایستاد.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/06/08 | 00:06

نظری ثبت نشده

پیشروی طلا در شروع بازار

به گزارش گلدنیوز به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ثابت بود و در ۱۸۱۴ دلار و ۸۶ سنت ایستاد در حالی که ابتدای معاملات تا مرز ۱۸۲۰ دلار و ۵۰ سنت پیشروی کرده بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۸۱۷ دلار رسید.

چراغ سبز پاول به صعود طلا

استفن اینس از شرکت مدیریت دارایی SPI در این باره گفت: بازار در حال تطبیق انتظارات برای افزایش نرخهای بهره آمریکا پس از سخنرانی روز جمعه جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکاست که به صعود طلا چراغ سبز داد.

پاول در سخنرانی مجازی خود برای سمپوزیوم جکسون هال هیچ سیگنالی درباره برنامه بانک مرکزی برای کاهش خرید ماهانه اوراق قرضه نداد و فقط گفت ممکن است چنین اتفاقی امسال آغاز شود و خاطرنشان کرد در تصمیم احتمالی برای افزایش نرخهای بهره محتاط خواهد ماند.

نرخهای بهره پایین ارزش دلار و بازده اوراق قرضه را ضعیف کرده و جذابیت سرمایه گذاری در طلا که دارایی بدون بازدهی است را بیشتر می کند.

موضع پاول که موافق پایین ماندن نرخهای بهره بود، شاخص دلار را به پایینترین حد دو هفته اخیر در برابر ارزهای رقیب رساند و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی ارزانتر کرد.

چشم بازار به گزارش روز جمعه

توجه سرمایه گذاران اکنون به گزارش اشتغال غیرکشاورزی اوت آمریکا معطوف شده که روز جمعه منتشر خواهد شد. پاول اظهار کرد که بهبود بازار کار یکی از شروط مهم برای آغاز تعدیل محرکهای مالی است.

بر اساس گزارش رویترز، آوتار ساندو، مدیر ارشد کالاها در شرکت فیلیپ فیوچرز در یادداشتی نوشت: اگرچه پس از جکسون هال، خوش بینی تقویت شده اما قیمت طلا برای جلب خرید بیشتر باید ابتدا مقاومت در سطح ۱۸۳۹ دلار را بشکند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۲۴ دلار و هفت سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۰۱۱ دلار و ۲۳ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، ۲۴۲۱ دلار و ۴۹ سنت معامله شد.

انتهای پیام

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

برتر

قیمت طلا

اونس جهانی

جروم پاول

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت