ابزار های دیجیتال در بازاریابی

ابزار های دیجیتال در بازاریابی

اگر در حوزه فروش طلا و جواهر و گوهرسنگها فعال هستید لازم است تیتروار مروری بر سرفصلهای ابزارهای دیجیتال در یکی از بزرگترین همایشهای بازار یابی اینترنتی داشته باشید

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/06/10 | 00:06

نظری ثبت نشده

ابزار های دیجیتال در بازاریابی
دکتر عادل طالبی مشاور بازارهای دیجیتال

شما چقدر با ابزار های دیجیتال در بازاریابی آشنایی دارید؟ یک مشاور بازارهای دیجیتال در گفتگو با گلدنیوز به نکات مهمی اشاره کردند .

ابزارهای دیجیتالی که برای فروش در اختیار شماست کدامند؟

دکتر عادل طالبی مشاور بازارهای دیجیتال درتوصیه به فعالان حوزه طلا و جواهرگفت: اگر در حوزه ی فروش طلا و جواهر و گوهرسنگها فعال هستید لازم است تیتروار مروری بر سرفصل های ابزارهای دیجیتال در یکی از بزرگترین همایش های بازار یابی اینترنتی داشته باشیم و در ادامه توجه داشته باشید که اهمیت انتخاب استفاده هوشمندانه از  آنها را نیز نادیده نگیرید: (ابزارهای دیجیتال در بازاریابی )

سرفصل ها

مبانی بازاریابی دیجیتال، مبانی راه اندازی وبسایت، بهینه سازی فرآیند های دیجیتال، سئو یا seo یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بازاریابی محتوایی و فرمتهایی محتوا، بازاریابی ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ، بازار یابی با فایلهای صوتی یا پادکست، بازاریابی پیامکی، بازار یابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ، بهینه سازی نرخ تبدیل در  کسب و کارهای آنلاین بازاریابی در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در رسانه های دیجیتال ، رپرتاژ آگهی،تبلیغات در google  و نظرسنجی آنلاین، هوش تجاری در کسب و کار آنلاین و استراتژی در کسب و کارهای آنلاین.

به این لیست بلند بالا از سرفصل ها دقت کنید!

ابزار های دیجیتال در بازاریابی

دکتر طالبی در ادامه گفت: اگر شما تصمیم دارید نقش جدی و موثری در عرصه دیجیتال داشته باشید، شاید نیاز باشد دوره های مذکور را پشت سر گذاشته و مدارک آن را اخذ کنید.

یا اگر فرصت نمی کنید در این دوره ها شرکت کنید نسبت به آنها آشنایی پیدا کنید و تجربه کسب کنید.

میتوانید با دوره های جامع فروش  در زمان خود صرفه جویی کنید:

پیشنهاد میشود به دلیل تنوع زیاد دوره ها به عنوان یکی از ابزار های دیجیتال در دوره های جامع فروش در بازاریابی شرکت کنید که زمان کمتری میبرد یا از افراد متخصص و صاحب نظر در این حوزه  کمک بگیرید یا حداقل یکی از کارمندان خود را مسئول شرکت در این دوره ها قرار دهید تا مجموعه  شما از این تخصص ها بی بهره نباشد.

حداقل های تخصص شغل خود در فضای دیجیتال را بدانید.

دکتر عادل طالبی معتقد است شرکت درهمه یا حداقل برخی از این دوره ها میتواند به شما کمک کند تا به قول معروف گلیم خود را ازآب بیرون بکشید و در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید وحداقل های تخصصی شغل خود را بدانید.

 در پایان فراموش نکنید که  کسب این مهارتها به شما کمک میکند تا با وجود منابع محدود، بیشترین بهره برداری را از کسب و کارخود داشته باشید.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

گلدکالج

ابزار های دیجیتال در بازیابی

عادل طالبی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت