بازار سکه و طلا سیاسی نیست

بازار سکه و طلا سیاسی نیست

امیر کشانی(سردبیر)

1400/06/14 | 00:06

نظری ثبت نشده

بازار سکه و طلا سیاسی نیست

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: بازار سکه و طلا سیاسی نیست و تنها به نوسانات نرخ ارز و قیمت انس جهانی واکنش نشان می‌دهد و از روز چهارشنبه هفته گذشته که نرخ دلار کاهش یافت و پس از آن تقریبا ثابت ماند.

به گزارش گلدنیوز محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: از روز چهارشنبه هفته گذشته قیمت‌ها در بازار طلا و جواهر و سکه ثابت مانده و کمترین نوسانات را داشتیم.  

وی با اشاره به صحبت‌های مسئولان درباره کنترل بازار ارز و اثرگذاری آن بر روی بازار طلا گفت: بازار طلاوسکه سیاسی نیست و تنها به نوسانات نرخ ارز و قیمت انس جهانی واکنش نشان می‌دهد و از روز چهارشنبه هفته گذشته که نرخ دلار کاهش یافت و پس از آن تقریبا ثابت ماند، نرخ طلا و سکه هم ثابت مانده است. 

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: همان روزی که رییس جمهوری درباره ارز صحبت کرد و شاهد کاهش نرخ دلار در بازار بودیم، قیمت طلا هم به تبع آن کاهش یافت و پس از آن نوسانات زیادی نرخ‌ها را تغییر نداد. 

کشتی‌آرای افزود: از سوی دیگر در این مدت قیمت انس جهانی هم تغییری نداشت که بر بازار طلا و سکه اثر بگذارد. 

وی با تاکید بر اینکه همچنان در بین سکه‌های مختلف در بازار سکه تمام طرح جدید بیشترین طرفدار را دارد، گفت: در حال حاضر قیمت سکه طرح جدید 12 میلیون و 100 هزار تومان، طرح قدیم 11 میلیون و 600 هزار تومان، نیم سکه 6 میلیون و 150 هزار تومان، ربع سکه 3میلیون و 750 هزار تومان، سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان، یک گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 170 هزار تومان و نرخ هر انس جهانی هزار و 828 دلار است.      

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

قیمت سکه

قیمت طلا

طلاوسکه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت