سکه ۲۱۰ هزار تومان ارزان شد

سکه ۲۱۰ هزار تومان ارزان شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه، ۲۲ شهریورماه) در بازار تهران با کاهش ۲۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/06/22 | 00:06

نظری ثبت نشده

سکه ۲۱۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش  ۲۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (۲۱ شهریور ماه) به رقم ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌ سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۹۲۰ هزار تومان شد.

همچنین هر انس جهانی طلا نیز امروز یک هزار و ۷۹۱ دلار و ۱۶ سنت قیمت خورد.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن دلار و انس جهانی است. بر این اساس قیمت دلار طی هفته گذشته روند نزولی داشته و در صرافی بانکی در کانال ۲۶ هزار تومان تقریبا آرام گرفته است و انس جهانی امروز با سه دلار افزایش یک هزار و ۷۹۱ دلار و ۱۶ سنت معامله شد و طی دو روز گذشته قیمت انواع سکه و طلا متاثر از روند نزولی نرخ دلار بر مدار نزولی قرار گرفته است.

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

قیمت سکه

قیمت طلا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت