نوسان سکه در کانال ۱۱ میلیون تومان

نوسان سکه در کانال ۱۱ میلیون تومان

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه، ۲۹ شهریورماه) در بازار تهران با افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/06/29 | 00:06

نظری ثبت نشده

نوسان سکه در کانال ۱۱ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در ساعت ۱۳ امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۲۱ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۸۵۸ هزار تومان شد.

همچنین اُنس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۵۳ دلار و ۷۲ سنت قیمت خورد که با در مقایسه با روز گذشته یک دلار و ۲۹ سنت کاهش داشت. 

نائب رییس اتحادیه طلا وجواهر تهران در گفت‌وگو با ایران درباره وضعیت بازار سکه و طلا، گفت: قیمت سکه طرح جدید در بازار به دلیل تقاضا در طول روز نوسان دارد. 

«محمد کشتی‌آرای» افزود: ممکن است عرضه این نوع سکه در بازار کم باشد و در نتیجه شاهد افزایش قیمت جزئی سکه طرح جدید در مقایسه با انواع دیگر سکه در بازار باشیم. 

وی اظهار داشت: در مجموع چند روزی است که قیمت انواع سکه و طلا با توجه به کاهش قیمت اُنس جهانی طلا و دلار در بازار نزولی است.

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

قیمت سکه

قیمت طلا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت