آموزش و پژوهشچند رسانه ای

ویترین کسب و کار شما در دستان کارمندان روابط عمومی متبحر

روابط عمومي ها قادرند توانمندي ها،استعداد ها ،كالاها و خدمات کسب و کارتان را در ويترين قرار دهند.

جمشيد ميرزايي مشاور كسب و كار-

یک مشاورکسب وکاردر خصوص اهمیت جایگاه کارمندان روابط عمومی در ویترین کسب و کار، به گلدنیوز گفت:

با يك تقسيم بندي كلي ميتوان دو نوع روابط عمومي را از يكديگر تفكيك كرد،روابط عمومي اي كه در شكل يك ساختار سازماني ميباشد،بخشي از يك موسسه،نهاد يا بنگاه اقتصادي است، و روابط عمومي را به عنوان يك خصلت يا توانمندي و استعداد ويژه در يك فردي كه فعال اقتصادي است .

ویترین کسب و کار شما در دستان کارمندان روابط عمومی متبحر

نقش سازمانی و فردی روابط عمومی

بعد سازمانی:

جمشید میرزایی افزود: روابط عمومي ها توانمندي ها،استعداد ها ،كالاها و خدمات يك موسسه یا سازمان را در ويترين قرار ميدهند و باعث جذب و جلب مشتري ميشوند و منجر به رونق فضاي كسب و كار خواهند شد.

بعد فردی:

زمانی که روابط عمومي را به عنوان يك توانمندي و استعداد فردي در نظر ميگيريم،منظور کسی است که در محيط فروشگاهي خود،يا به عنوان يك كاسب در مغازه ي خود يا در يك بنگاه اقتصادي با  ارائه ي هر نوع كالا يا خدماتي ،اگر روابط عمومي خوبي در محيط كار خود داشته باشد و بتواند با ادبيات مناسب و روابط عمومي بالا با مشتري ارتباط برقرار كند و موارد كاربردي محصول را به خوبي  براي مشتري تفهيم كند باعث فروش بیشتر،جذب و رضایتمندی بیشتر مشتري خواهد شد كه در نهایت منجر به تقويت مبادلات بازرگاني و رونق كسب و كار خواهد شد.   

حواسمان به ویترین کسب و کار مان باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا