انتصاب رییس بانک مرکزی و واکنش دلار

انتصاب رییس بانک مرکزی و واکنش دلار

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از منتشر شدن خبر انتصاب رئیس جدید بانک مرکزی واکنش نزولی نشان داد و کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/07/15 | 00:07

نظری ثبت نشده

انتصاب رییس بانک مرکزی و واکنش دلار

به گزارش گلدنیوز به نقل از تجارت نیوز :در بازار آزاد روز چهارشنبه14 مهر قیمت دلاربا ثبات نسبی همراه بود و در ساعات اولیه معاملات در کانال ۲۸ هزار تومان معامله می‌شد. اما با منتشر شدن انتصاب رییس بانک مرکزی علی صالح‌آبادی، بازار ارز واکنش کاهشی از خود نشان داد.

قیمت دلار بعد از مشخص شدن انتصاب رییس بانک مرکزی کانال ۲۸ هزار تومان را از دست و به قیمت ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان کاهش پیدا کرد.

واکنش دلار به انتصاب رییس بانک مرکزی

با وجود کاهش نرخ ارز در بازار آزاد بعد از این خبر، دلار فردایی در بازار آزاد همچنان در کانال ۲۸ هزار تومان باقی مانده است. با توجه به تعطیلی بازارها در روز پنجشنبه ۱۵ مهر، باید دید نرخ ارز در هفته آینده با آغاز فعالیت رئیس جدید بانک مرکزی چه واکنشی نشان می‌دهد؟ آیا این روند نزولی قیمت که در ساعات اولیه رخ داد در هفته آینده ادامه‌دار است یا خیر؟

ثبات قیمت دلار درکانال ۲۸ هزار تومان

در بازار آزاد چهارشنبه 14 مهر دلار در کانال ۲۸ هزار تومان نوسان قیمت دارد ولی همچنان در کانال ۲۸ هزار تومان باقی مانده است. قیمت دلار در ساعات نزدیک ظهر ۱۴ مهر در بازار آزاد با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰ تومان معامله شد.

نرخ ارز در صرافی ملی چهارشنبه با ۱۰۰ تومان افزایش ۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان اعلام شد. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷ هزار و ۴۷۴ تومان ثبت شد.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

برتر

دلار

قیمت دلار

رییس بانک مرکزی

علی صالح آبادی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت