تولید یک شرکت معدنی طلا نصف شد

تولید یک شرکت معدنی طلا نصف شد

معدن گریت پنتر (Great Panther) جمعه گزارش داد که تولید فلزات آن در فصل سوم سال جاری میلادی، 44 درصد کاهش نسبت به سه ماهه سوم 2020 نشان می دهد.

حسین راشدی(مترجم)

1400/07/19 | 00:07

نظری ثبت نشده

تولید یک شرکت معدنی طلا نصف شد

گروه بین الملل گلد نیوز: شرکت معدنی گریت پنتر (Great Panther) که یکی از تولیدکنندگان طلا و نقره متمرکز در آمریکای شمالی و جنوبی است جمعه گزارش داد که تولید فلزات آن در فصل سوم سال جاری میلادی به معادل 22 هزار و 444 اونس طلا رسیده است که 44 درصد کاهش نسبت به 39،788 اونس تولید شده در سه ماهه سوم 2020 نشان می دهد.

به گزارش گلدنیوز به نقل از کیتکو، این شرکت اعلام کرد که معدن توکانو (Tucano) متعلق به آن در برزیل 16325 اونس استرالیا در سه ماهه سوم 2021 تولید کرده است که نسبت به سه ماهه سوم سال 2020، 49 درصد کاهش یافته است که عمدتاً به دلیل مشکلات دسترسی به تجهیزات و توقف موقت فعالیتهای معدنی رخ داد.

تولید معادل نقره در معدن توپیای (Topia) این شرکت در مکزیک در سه ماهه سوم 2021، 242،028 اونس در مقایسه با 383،897 اونس در همین فصل در سال گذشته بوده است که 37 درصد کاهش در درجه اول به دلیل اجرای قوانین کار جدید در مکزیک نشان می دهد.

معدن نقره مکزیک

تولید معادل نقره در مجتمع معدنی گواناخواتو در مکزیک (GMC) در سه ماهه سوم سال 2021، 278،073 اونس در مقایسه با 334،675 اونس در فصل سوم سال 2020 بود که کاهش 17 درصدی به دلیل اجرای قوانین کار جدید در مکزیک و تولید از مناطقی که در گذشته مورد استخراج واقع شده و تناژهای تولیدی در حال حاضر پایین تر از تخمین های قبلی بوده است.

نکته مهم این است که این شرکت می گوید هنوز مجوزی از دولت مکزیک برای توسعه تأسیسات ذخیره سازی در GMC دریافت نکرده است، که تنها ظرفیت کافی برای ادامه عملیات تا دسامبر 2021 را دارد.

این شرکت در بیانیه ای اظهار کرد: «در حالی که این شرکت همچنان به طور فعال با دولت مکزیک برای تسریع روند صدور مجوز فعالیت می کند، فرض عملیاتی این است که مجوزی ارائه نمی شود و راه حل های طولانی مدت متعددی در حال ارزیابی هستند، از جمله تصفیه سنگ معدن در تاسیسات شخص ثالث.»

گریت پنتر یک تولید کننده طلا و نقره در حال رشد است که روی قاره آمریکا متمرکز شده است. این شرکت دارای مجموعه ای متنوع از دارایی ها در برزیل، مکزیک و پرو است که شامل سه معدن طلا و نقره فعال، یک پروژه توسعه ای پیشرفته و یک مجموعه بزرگ زمین با پتانسیل در مقیاس منطقه است.

منبع: kitco.com

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

معدن طلا

معدن طلای امریکای شمالی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت