فروش دوره ای در صنعت طلا و جواهر

فروش دوره ای در صنعت طلا و جواهر

احتمالا شما بتوانید از طریق مذاکره با برخی مشتریان به نتایج خوبی دست پیدا کنید.با مشتریان خور تماس بگیرید و قطعه ای طلا برای آنها خریداری کنید.آنها را از افزایش یا کاهش روزانه طلا مطلع کنید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/07/19 | 00:07

نظری ثبت نشده

فروش دوره ای در صنعت طلا و جواهر
دکترمحمدساعی مشاور فروش وکسب وکار

یک کارشناس کسب و کار به گلدنیوز گفت:یکی از آسان ترین راه های فروش فروش دوره ای و تکراری است.

نمایندگی بیمه ی خودرو را در نظر بگیرید،در موعد تمدید بیمه خودرو،احتمال 99درصد با تماس مجدد میتواند قرارداد جدید ببندد.یکی از موانع بزرگ فروش، اعتماد به فروشنده است.خریداران در خرید اول به سختی به شما اعتماد میکنند.این مشکل در فروش های دوره ای حل شده است.مشکل دوم این است که خریداران در بار اول به سختی به فروشگاه یا برند اعتماد اعتماد میکنند که این مشکل نیز در فروش دوره ای حل شده است.چرا که قبلا خرید ازفروشگاه شما را تجربه کرده اند.مشکل سوم این است که آیا واقعا به تکرار خرید نیاز است؟ باید گفت این مشکل نیز حل شده است.مشاغل بسیاری خدمات تکرار شونده مطلوبی دارند.مانند:بیمه.تعویض روغنی.برخی پزشکان.آرایشگرها و ...

آیا میتوان در حوزه فروش طلا و جواهر خرید دوره ای و تکرار شونده داشت؟

خانواده ای که ماهی بیست میلیون تومان درآمد دارد،آیا نمیتواند بجای ذخیره ی ریال یا دلار،قطعه ای طلا خریداری و پس انداز نماید؟

افرادی که بتوانند هرماه به طور مرتب طلا بخرند محدود است.این تعداد کم است ولی صفر نیست.احتمالا شما بتوانید از طریق مذاکره با برخی مشتریان به نتایج خوبی دست پیدا کنید.با مشتریان خود تماس بگیرید و با کسب اجازه از ایشان،قطعه ای طلا برای آنها خریداری کنید.آنها را از افزایش یا کاهش روزانه طلا مطلع کنید.مشتریان به یادآوری شما نیازدارند.به خانم های خانه دار کمک کنید بجای انکه اول خرج کنند وسپس باقیمانده پولشان را پس انداز کنند،اول با خرید قطعه کوچکی طلا اول پس انداز کنند سپس با باقی مانده پولشان هزینه ها را مدیریت کنند.فراموش نکنید سه مشکل بزرگ فروش، در فروش دوره ای حل شده است! شروع سختی دارد. اما در بلند مدت نتایج شیرینی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام /

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

گلدکالج

محمد ساعی

فروش دوره ای

مشاور فروش

مشاور کسب و کار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت