آغاز به کار نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در شیراز

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در شیراز

نمایشگاه تخصصی و بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، گوهرسنگ و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی شیراز از سه شنبه 27 مهر از ساعت 16 عصر آغاز به کار کرد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/07/27 | 00:07

نظری ثبت نشده

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در شیراز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلدنیوز؛ در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه محمود بندرچی، رئیس نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر شیراز گفت: در این نمایشگاه بالغ بر 90 برند تولید کننده طلا و جواهر و صنایع مرتبط با حوزه این صنعت و هنر شرکت کرده اند.آغاز به کار نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر از سه شنبه 27 مهر آغاز و تا 30 مهر ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه ها در حوزه مصنوعات طلا است و از استان های سراسر کشور و استان های موثر در این صنعت مانند تهران، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان و هرمزگان شرکت کرده اند.


رئیس نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر شیراز افزود: در این نمایشگاه سعی شده زمینه جهت ارتباط مستقیم و بدون واسطه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فراهم شود و برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه با هدف توسعه برند ، بازار و فروش خود چه به صورتی خرد یا بنکداری حضور دارند.

نمایشگاه بستری مناسب برای بهتر دیده شدن زیرساخت های صنعت طلا و جواهر


بندرچی با بیان اینکه در این نمایشگاه فروش طلا و جواهرات به صورت تک نیز با در نظر گرفتن امتیازات و شرایط ویژه برای خریداران صورت می گیرد اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی شده است از تمامی صنایع وابسته و زنجیره تامین و عرضه طلا حضور داشته باشند.


وی تصریح کرد: متاسفانه استان فارس در بحث سازندگی طلا ضعیف است، و این نمایشگاه به امید رشد استان در این صنعت برگزار شده و به طور قطع می توان امیدوار بود که برگزاری این رویداد کمک خوبی به توسعه صنعت طلا و جواهر می کند و سهم سازنده ای در استان فارس خواهد داشت.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در شیراز

محمود بندرچی ،رئیس نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر شیراز


رئیس نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر شیراز اظهار داشت: این رویداد با هدف گردهمایی همه عزیزان فعال در این عرصه برگزار شده و از تمامی اتحادیه های سازندگان طلا و تمامی فعالان این عرصه جهت بازدید از این رویداد تخصصی دعوت به عمل آمده است.


وی گفت: خوشبختانه افتتاح این نمایشگاه با استقبال علاقمندان مواجه شده و هیات هایی از استان های خراسان، یزد و گیلان برای بازدید از روز نخست این نمایشگاه حضور یافته اند.
وی ادامه داد: در سال 98 و دوره قبلی این نمایشگاه نیز بر اساس آمار بالغ بر 28 هزار نفر بازدید کننده داشته و امید می رود با توجه به تلاش های رسانه ای و تبلیغاتی و اطلاع رسانی در این نمایشگاه شاهد استقبال و بازدید بی نظیر علاقمندان این حوزه باشیم.

متولیان به صنعت طلا به دید صنعت لاکچری نگاه نکنند


رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر شیراز نیز در این مراسم گفت: قدمت صنف طلا و جواهر 7 هزار سال است و در شیراز صنفی با این قدمت نداریم.

محمد حسین مستغنی افزود: متولیان به هنر و صنعت طلا به دید لاچری نگاه نکنند و از این صنف حمایت کنند و ببینند که در این نمایشگاه ها چگونه جوانان از این هنر و صنعت استقبال می کنند.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در شیراز
محمد حسین مستغنی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر



وی ادامه داد: همه چیز در صنعت طلا و جواهر تولید تولید داخلی است و این صنف مانند بقیه اصناف که وابستگی به خارج دارند وابستگی ندارد و تمام ابزار و امکانات مورد نیاز تولید و ساخت طلا در داخل کشور وجود دارد.

ایجاد نگاه مثبت به صنعت طلا


رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر نیز در آیین افتتحایه این نمایشگاه با بیان اینکه متاسفانه تا کنون در کشور نگاه مثبتی به صنعت طلا نبوده است ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این چنین نمایشگاه هایی رفتاری ایجاد شود که در تقویت نگاه مثبت به صنعت طلا موثر باشد.
ابراهیم محمد ولی اظهار داشت: صنعت طلا و جواهر در بحث صادرات، اشتغال و ارز آوری حرف برای گفتن دارد و می تواند تولید داخل را تامین کند.

ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر

وی با تاکید بر اینکه در دنیا هفت کشور بزرگ در صنعت طلا وجود دارند و ایران یکی از آن‌هاست گفت: امیدوارم فعالان صنف طلا و جواهر کشور مانند ورزشکاران کشتی گیر که پرچم ایران را بالا بردند در این صنعت نیز هر روز شاهد توسعه صنعت و سرافرازی کشور باشیم.



رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر ادامه داد: برگزاری و اجرای نمایشگاه کار بسیار پر زحمتی است و زمانیکه نمایشگاهی با این وضعیت شکل می گیرد و ارائه می شود، بیانگر زحمات زیادی است که برای آن کشیده شده است و امیدواریم بتوانیم این نمایشگاه ها که چشم و چراغ صنعت طلا هستند را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهادویژه

نمایشگاه طلاوجواهر

نمایشگاه

نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت