نقش انگیزه در محیط کار

نقش انگیزه در محیط کار

شایداین بحث به مذاق خیلی از مدیران محترم خوش نیاید!

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/08/02 | 00:08

نظری ثبت نشده

نقش انگیزه در محیط کار
آیدین نامدار مشاور ارتقا فردی

مدیران مسئولند!

یک کارشناس کسب و کار به گلد نیوز گفت: وقتی صحبت از انگیزه بخشی به نیرو ها می شود، مخاطب اصلی بحث ما مدیران هستند. در واقع مدیرها مسئول هستند.تعداد مدیرانی که این مسئولیت را بر شانه های خود احساس می کنند خیلی زیاد نیست.به همین دلیل شایداین بحث به مذاق خیلی از مدیران محترم خوش نیاید.

خودانگیزشی،در محیط کار ناامن ممکن است؟

نامدار افزود: جالب اینجاست که همه مدیران (چه آنهایی که می دانند مسئولیت انگیزه نیروها بر دوش آنها است و چه آنهایی که نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند) همگی صحبتی در باب خود انگیزشی دارند.

یعنی معتقدند که نیروها باید توانایی خلق انگیزه برای خود را داشته باشند. اکثر این مدیران گله دارند که چرا برخی نیروها بی انگیزه هستن

انگیزه بخشی در محیط کار

این کارشناس در خصوص اینکه چطور می توان انگیزه را در کارمندان شکوفا کرد گفت:همه انسانها به واسطه حس خوبی که از انسان دیگری دریافت می کنند، آماده هستند تا بهترین عملکرد خود را نشان دهند.در واقع بحث کلیدی ما روی احساس خوب است.

همان احساس خوبی که متاسفانه خیلی از مدیرها آن را نادیده می گیرند و بی اهمیت می شمارند.آنها معتقد هستند که تحت هر شرایطی خود نیرو است که باید برای خود احساس خوب بسازد.

یک محیط شغلی ایده آل

نامدار گفت:صد البته عوامل بیرونی بسیار مهمی هم در این امر نقش دارند. طبیعی است که اگر کارمندی برای ماه ها حقوق نگرفته باشد، نمی تواند انگیزه مند باشد. اگر کارمندی احساس کند که حقش زیر پا گذاشته می شود، یا مورد قضاوت منفی قرار می گیرد، همه بر روی انگیزه او تاثیر خواهند داشت. شاه کلید این بحث موضوع تفکر و احساس مثبت است. هر مدیری بتواند این حس مثبت را ایجاد و برای مدت ها حفظ کند، می تواند زمینه را برای انگیزه کارمند مساعد کند.

پایان پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

محیط کار

آیدین نامدار

انگیزه کاری

نقش انگیزه در محیط کار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت