یک کارشناس بازاریابی دیجیتال به گلد نیوز گفت: درتمام کشورها به دلایل متعدد دسترسی کابران به برخی بازارهای دیجیتال محدود است.در نهایت این بر عهده ماست تا بدانیم کدام یک ازین ابزار را در دسترس داریم.روش کار با انها را بدانیم.بدانیم برای چه مشتریانی کاربرد دارد و کجا و چه زمان میشود از ان استفاده کرد.

انواع بازاریابی
افراد میتواند به صورت سنتی و تجربی در محیط عملی با روشهای سنتی و استاد- شاگردی نکات لازم را در محیط بیاموزند. دسته ی دوم با تحصیلات تئوریک و مطالعه و گذراندن دوره های مختلف این مهارت را بیاموزند.
هر دو نوع بازاریابی در نهایت یک هدف را دنبال میکند:
آگاهی
پررنگ جلوه دادن حضور شما در بازار! اینکه “شما هستید” و “وجود دارید”.
مخاطبان باید بدانند شما هستید! با شما ارتباط برقرار کنند یا اینکه این ارتباط از سمت شما آغاز شود.به هرترتیب حضور شما اعلام شود.
دیگر اهداف:
افزایش فروش
تکرار فروش
سپس اهداف تعیین میشود،استراتژی ها مشخص میشود ومرحله ی بعد استفاده از فضای دیجیتال است.
دریای ابزار
صدها ابزار در فضای دیجیتال وجود دارد.افرادی که میخواهند با کمک گرفتن از فضای مجازی اهداف خود را محقق کنند باید این ابزارها را بشناسند.
ابزارهای در دسترس را بشناسید
درتمام کشورها به دلایل متعدد دسترسی کابران به برخی از بازرهای دیجیتال محدود است. در کشور ما به دلیل وجود تحریمها و در بسیار دیگر از کشورها به دلیل قیمت بالای ابزار و برنامه های مارکتینگ اتومیشن(outo mation marketing)بسیاری از کاربران که صاحبان کسب و کارهای کوچک هستند امکان تهیه انها را ندارد.
در نهایت این بر عهده ماست تا بدانیم کدام یک ازین ابزار را در دسترس داریم.روش کار با انها را بدانیم.بدانیم برای چه مشتریانی کاربرد دارد و کجا و چه زمان میشود از ان استفاده کرد.
استفاده هوشمندانه و خلاقانه از ابزارهای در دسترس که به فروش بیشتر شما کمک کند بازاریابی دیجیتا است.
پایان پیام/

انتهای پیام/