آغاز ساخت یکی از بزرگترین معادن طلای کانادا

آغاز ساخت یکی از بزرگترین معادن طلای کانادا

ساخت معدن جدید طلا در شمال انتاریو که یکی از بزرگترین معادن طلای کانادا خواهد بود و انتظار می رود بیش از 5 میلیون اونس تولید داشته باشد، آغاز شداست.

حسین راشدی(مترجم)

1400/08/08 | 00:08

نظری ثبت نشده

آغاز ساخت یکی از بزرگترین معادن طلای کانادا

به گزارش گلدنیوز به نقل از سی تی وی نیوز، این معدن توسط شرکت کانادایی Equinox Gold به همراه Orion Mine Finance Group در شهرداری گرین استون، در حدود 300 کیلومتری غرب هرست در حال توسعه است و تقریباً 1.23 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

پس از راه اندازی، انتظار می رود این معدن در پنج سال اول سالانه 400 هزار اونس طلا تولید کند و حداقل برای 14 سال کار کند. مقامات گفتند که گسترش این معدن از طریق ذخایر زیرزمینی و نزدیک به معادن امکان پذیر است.

انتظار می‌رود ساخت و ساز این معدن دو سال طول بکشد و استخراج از معدن در سه ماهه آخر سال 2022 آغاز ‌شود و اولین تولید طلا برای نیمه اول سال 2024 پیش‌بینی می‌شود. برخی از کارهای اولیه از مارس 2021 در حال انجام است.

اکوئیناکس گولد در یک نشست خبری اعلام کرد: «این پروژه به طور کامل مجاز به شروع فعالیت‌های ساخت‌وساز بزرگ است و دارای توافق‌نامه‌های روابط بلندمدت با پنج گروه جمعیتی بومی است.»

بخشی از توسعه شامل جابجایی پست برق Hydro One و خطوط توزیع، یک ایستگاه پلیس استان انتاریو و بخشی از بزرگراه است.

آغاز ساخت یکی از بزرگترین معادن طلای کانادا

داگ فورد، رئیس شرکت اکوئیناکس گلد گفت: «اکوئیناکس گلد و تیم معدنی گرین استون رهبری فوق العاده ای را در کار با جوامع بومی و با دولت ما برای رسیدن به این نقطه از خود نشان داده اند - شروع ساخت و ساز برای یک پروژه بزرگ که باعث ایجاد شغل و رونق برای منطقه و هر گوشه از استان ما خواهد شد. این معدن طلای کلاس جهانی نمونه ای از کارهایی است که وقتی گرد هم می آییم و برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می کنیم، می توانیم انجام دهیم.

در طول ساخت، انتظار می رود این پروژه 800 شغل محلی و 1300 شغل منطقه ای ایجاد کند. این معدن در حین بهره برداری، 500 نفر را با فرصت شغلی غیرمستقیم و حمایت از مشاغل در منطقه مشغول به کار خواهد کرد.

گرگ ریکفورد، وزیر انتاریو برای توسعه شمالی، معادن، منابع طبیعی و جنگلداری و وزیر امور بومیان گفت: «معدن گرین استون یک محرک اقتصادی برای شمال غربی انتاریو و آخرین مورد از یک سری موفقیت های اخیر در بخش معدن انتاریو خواهد بود. این پروژه مشاغل پردرآمد و رونق را برای جوامع شمالی و بومی منطقه به ارمغان می آورد.»

منبع: northernontario.ctvnews.ca

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

معدن طلا

پیشنهادویژه

طلای کانادا

معدن طلای کانادا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت