بیت کوین و طلا بر مدار صعود

بیت کوین و طلا بر مدار صعود

دیروز بیت کوین مرز ۶۵ هزار دلاری خود را شکست و طلا به قیمت ۲ ماهه گذشته خود رسید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/08/18 | 00:08

نظری ثبت نشده

بیت کوین و طلا بر مدار صعود

به گزارش گلدنیوز به نقل اقتصادنیوز ، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه افزایش یافت و به احتمال زیاد به نوسانات اخیر این رمزارز روی قیمت 60هزار دلار پایان داد.

داده‌های کوین دسک نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد این رمزارز رکورد بالای 66هزار 975 دلاری را که در 20 اکتبر(۲۸ مهر) به دست آمده بود، به چالش بکشد. اتر، توکن بومی بلاک چین اتریوم نیز دیروز رکورد قبلی خود را شکست. طبق داده‌های CoinDesk، دیروز قیمت آن برای مدت کوتاهی از 4هزار و 700 دلار عبور کرد.

یویا هاسگاوا، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال در بیت‌بانک صرافی ژاپن، تاکید کرد که کاهش بازده اوراق قرضه یا تعدیل آن بر اساس پیش‌بینی‌های آمار تورم در افزایش ارز بیت‌کوین می‌تواند نقش داشته باشد.هاسگاوا  به CoinDesk گفت: کاهش بازده واقعی به دلیل ترس از تورم ممکن است باعث افزایش اخیر بیت کوین شده باشد. داده های وزارت خزانه داری آمریکا نشان می دهد که بازده واقعی 10 ساله در روز جمعه به 1.09 درصد کاهش یافته است که پایین ترین میزان از 30 اوت(۸ آبان) است.

همچنین اریک آدامز، شهردار جدید نیویورک معتقد است مدارس باید دانش‌آموزان را برای حرکت در دنیای ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال آماده کنند.

coindesk-BTC-chart-2021-11-09

آدامز در طی یک مصاحبه یکشنبه با شبکه سی‌ان‌ان، ارز دیجیتال را «روشی جدید برای پرداخت قیمت کالاها و خدمات در سراسر جهان» توصیف کرد و از مدارس خواست تا دانش‌آموزان را برای «شیوه جدیدی از تفکر» که توسط بلاک چین ایجاد می‌شود، آماده کنند.

رکورد طلا در دوماه گذشته

قیمت طلا و نقره در معاملات روز دوشنبه آمریکا تا حدودی افزایش یافت و طلا به بالاترین حد خود در دو ماه اخیر رسید و گاوها شتاب بیشتری گرفتند. به نظر می رسد معامله گران فلزات تمرکز خود را از جنبه های نزولی سیاست پولی سخت تر آمریکا به چشم انداز صعودی افزایش و حتی تورم مشکل ساز قیمت ها در ماه های آینده معطوف کرده اند. کاهش شاخص دلار آمریکا برای شروع هفته معاملاتی نیز برای گاوهای بازار فلزات مفید بود. هر اونس طلای دسامبر(دی) با 8 دلار و 30 سنت افزایش به 1824 دلار و 90 سنت رسید.

gold

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

طلا

برتر

تورم

دلار

بیت کوین

اتریوم

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت