فروکش هیجان قیمت ها در بازار طلا و ارز

فروکش هیجان قیمت ها در بازار طلا و ارز

امروز با توجه به تعدیل و مدیریت قیمت ارز، با كاهش قیمت طلا نسبت به روز گذشته مواجه بودیم و این مسئله در نهایت منجر به ثبات نسبی در بازار شد.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/08/23 | 00:08

نظری ثبت نشده

فروکش هیجان قیمت ها در بازار طلا و ارز

امروز با توجه به تعدیل و مدیریت قیمت ارز، با كاهش قیمت طلا نسبت به روز گذشته مواجه بودیم و این مسئله در نهایت منجر به ثبات نسبی در بازار و فروکش کردن قیمت ها شد.

محمد كشتی آرای نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص افزایش قیمت طلا در روزهای اخیر به گلدنیوز گفت: دیروز قیمت اونس جهانی به نسبت هفته گذشته با حدود ٤٤ دلار افزایش هفتگی همراه بود و قیمت ارز هم با نوسانات افزایشی همراه بود و این دو عامل منجر به افزایش قیمت طلا نسبت به هفته گذشته شد.
امروز با توجه به تعدیل و همچنین مدیریت قیمت ارز، با كاهش قیمت طلا نسبت به دیروز مواجه بودیم و این موضوع در نهایت منجر به ثبات نسبی بازار شد.

فروکش هیجان قیمت ها


کشتی آرای ادامه داد: در حالیكه دیروز قیمتها بصورت ساعتی افزایش پیدا میكرد امروز تعدیل شد و فروکش كرد و به نسبت دیروز هر قطعه سكه حدود ١٥٠ هزار تومان كاهش پیدا كرد.
به گزارش گلدنیوز قیمت طلا نیز كه در روز گذشته با توجه به افزایش اونس جهانی و قیمت ارز هر گرم به ١ میلیون و ٢٨٠ هزار تومان رسیده بود امروز به یك میلیون و ٢٦٥ هزار تومان كاهش پیدا كرد.
کاهش قیمتها در حالی است كه تقاضا در بازار كاهش پیدا كرده است.

جدول قیمت 3 روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ
۱,۲۶۹,۸۰۰-۷,۱۰۰.۰۰-۰.۵۶23 آبان
۱,۲۷۶,۹۰۰۱۳,۱۰۰۱.۰۲روز قبل
۱,۲۶۳,۸۰۰۳۳,۵۰۰۲.۶۵۳ روز پیش

نوسانات قیمت و رخدادهای سیاسی


كشتی ارای در ادامه گفت: پر واضح است فعل و انفعالات سیاسی -اقتصادی تاثیر مستقیم بر قیمتها و همچنین برابری ارزها خواهد داشت.

یكی از دلایل افرایش هفتگی ٤٤دلاری قیمت اونس طلا با توجه به تحولات سیاسی اقتصادی امریكا بوده است، قیمت نفت در بازارهای جهاتی نوسان داشته است و همچنین منفی شدن برخی شاخص ها در امریكا باعث كاهش ارزش دلار و افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری درحوزه طلا بوده است.به همین دلیل قیمت طلا با افزایش همراه بوده است.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار آزاد
قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ
۲۸,۵۵۰-۸۰.۰۰-۰.۲۹17:00
۲۸,۶۳۰۲۹۰۱.۰۱روز قبل
۲۸,۳۴۰۱۲۰۰.۴۲۳ روز پیش

آرامش در بازار ارز


پیش بینی میشود قیمت اونس جهانی با نوسانات افزایشی همراه باشد ولی به نظر میرسد قیمت ارز در داخل كشور ،كه یكی از شاخص های عمده تاثیرگذار بر قیمتها است ، تحت كنترل قرار گرفته باشد. شرایط فعلی حاکی از آن است که افزایش قیمت ارز متوقف شده باشد و قیمتها به صورت حدودی در همین بازه باقی بمانند.

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

برتر

قیمت سکه

قیمت طلا

تحلیل بازار

قیمت دلار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت