ضرر طلا و بیت‌کوین در یک روز

ضرر طلا و بیت‌کوین در یک روز

هیجانات عمومی در بازار کاهش یافته است/ دیروز بیت کوین و طلا هر دو روندی نزولی را تجربه کردند..

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/08/26 | 00:08

نظری ثبت نشده

ضرر طلا و بیت‌کوین در یک روز

به گزارش گلدنیوز به نقل از اقتصادنیوز :قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه پس از رسیدن به بالاترین سطح پنج ماهه به طور نسبی کاهش یافت و شاهد ضرر طلا بودیم .

نقره نیز که در این مدت به بالاترین سطح سه ماهه خود رسیده بود، عقب نشینی کرد. هر دو فلز گرانبها به دنبال سودهای خوب اخیر، شاهد برخی سودهای معمول از معامله گران آتی کوتاه مدت بودند.

افزایش شاخص دلار آمریکا به بالاترین حد در 15 ماه گذشته نیز در برابر گاوهای بازار فلزات موثر بود. هر اونس طلای دسامبر(دی) با 10 دلار و 20 سنت کاهش به 1856 دلار و 70 سنت رسید و نقره دسامبر با افت 0.14 دلاری به 24 دلار و 96 سنت در هر اونس رسید.

دیروز گزارش خرده‌فروشی اکتبر آمریکا نیز منتشر شد. طبق این گزارش شاخص خرده فروشی با 1.7 درصد افزایش نسبت به سپتامبر، در مقایسه با انتظارات 1.5 درصدی، کمی هیجانی بود. فروش در ماه سپتامبر(شهریور) نسبت به آگوست(مهر) 0.7 درصد افزایش یافت. تولید صنعتی آمریکا در ماه اکتبر(آبان) نیز بالاتر از حد انتظار بود و 1.6 درصد در مقابل انتظارات 0.8 درصد افزایش یافت. البته به نظر می‌رسد این گزارش ها تاثیر زیادی بر بازار فلزات گرانبها نداشت.

ضرر طلا و بیت‌کوین در یک روز

قبل از شروع روند افزایشی اخیر قیمت طلا در روز دوشنبه، این فلز گرانبها یک دوره هفت روزه درخشان را پشت سر گذاشت، هفته‌ای که منجر به سود خالص 4.6 درصدی در طی دو هفته شد،. روند نزولی در روز سه شنبه ادامه یافت، اگرچه تحلیلگران بر این باورند که به نظر نمی رسد که حرکت صعودی در فلز زرد تمام شده باشد.

کریگ ارلام، تحلیلگر پلتفرم معاملات آنلاین OANDA، تصریح کرد: «در دو هفته گذشته، طلا افزایش شدیدی را تجربه کرده است.»

طلا آخرین بار در ژوئن(تیر) در سطح 1900 دلار معامله شد.

یک روز بعد از بازار خونین

ضرر طلا و بیت‌کوین در یک روز

بعد از یک دوشنبه خونین، بیت کوین به 60هزار دلار باز گشت. با 9.1% و 5.3% زیان در نمودارهای هفتگی و روزانه، قیمت بیت کوین در روز گذشته به 60هزار و 800 دلار معامله شد اما هم اکنون به زیر ۶۰هزار دلار رسید.

با توجه به عوامل متعددی، بازار کریپتو می‌تواند بخشی از ریسک جهانی دارایی‌ها باشد که به سرمایه‌گذارانی تبدیل شده است که از سوی دلار و طلا می‌آیند. این ارز از 10 نوامبر، زمانی که بیت کوین نزدیک به 70هزار دلار را رد کرد، روند صعودی داشت. هیجانات عمومی در بازار کاهش یافته است و به منطقه نوعی هراس نزدیک شده است، اما انتظار می رود همچنان تمایل صعودی خود را به طور کلی حفظ کنند. داده‌های تحلیل‌گر نام مستعار CryptoVizArt، کاهش عرضه بیت‌کوین توسط پلتفرم‌های صرافی را ثبت می‌کند.

بر اساس نوسانگر 180 روزه که توسط تحلیلگر به اشتراک گذاشته شده است، کاهش عرضه BTC این پلتفرم ها با مرحله انباشت مطابقت دارد. بنابراین، بیت کوین می تواند در سطوح فعلی خود قبل از حرکت صعودی به بالاترین حد جدید، در حاشیه حرکت کند.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

طلا

برتر

تحلیل بازار

بیت کوین

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت