آشنایی با صنعت جواهرات ترکیه

معرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیه

معرفی 12 تولیدکننده ، صادر کننده و طراح بزرگ جواهرات ترکیه. در این مقاله به طور خاص با جواهرات آتاسای ترکیه و آتاسای کامر موسس شرکت اتاسای ترکیه و همچنین جیهان کامر مالک شرکت اتاسای آشنا میشوید.

حسین راشدی(مترجم)

1400/08/30 | 00:08

نظری ثبت نشده

معرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیه

به گزارش گلدنیوز به نقل از وبگاه گانگورکایا، 12 تولیدکننده، صادرکننده، طراح و برند بزرگ جواهرات ترکیه به شرح زیر است:

  1. جواهرات آرپاش (Arpaş Jewelry)

  2. جواهرات استور (Istor Jewelry)

  3. میورو گلد (Mioro Gold)

  4. گلدن لاین (Golden Line)

  5. جواهرات ترکیه ای سوزر (Sozer Turkish Jewelry)

  6. فیگارو (Figaro)

  7. اف اند بی (F&B)

  8. استورکس (Storks)

  9. جواهرات الف ترکیه (Alef Jewelry Turkey)

  10. مولو (Molu)  

  11. آلتینباش (Altinbas)

  12. جواهرات ترکیه ای آتاسای (Atasay Turkish Jewelry)

در ادامه هر کدام از برندهای بالا را از زبان خودشان معرفی و محصولات کلیدی شان را ذکر می کنیم.

جواهرات آرپاش

آرپاش در سال 1982 در استانبول تأسیس شد و تاریخچه آن مملو از اولین ها برای صنعت جواهرات ترکیه و جهان است. جواهرات آرپاش اولین شرکت ترکیه ای است که جواهرات طلا صادر کرده و کارخانه خود را برای ساخت جواهرات طلا تأسیس کرده است. این اولین شرکتی است که در صنعت طلای ترکیه از فناوری پیشرفته استفاده می کند و به طور مداوم روی آن سرمایه گذاری می کند. آرپاش با بکارگیری مهندسان در تولید، ساختار منابع انسانی صنعت طلا و جواهر را به شدت متحول کرده است.

مهمترین محصولات آرپاش حلقه، گوشواره، دستبند، آویز، گردنبند طلا به همراه مجموعه ها، حلقه های سواروسکی و همینطور گوشواره، دستبند و گردنبند الماس هستند.

جواهرات ترکیه ای عمده استور

استور با بهره گیری از آخرین فناوری از سال 1990، یعنی تاریخ تاسیس آن، سعی در ارائه محصولات با کیفیت بسیار بالا از انواع زیورآلات طلا به ویژه زنجیر را با رعایت شرایط تحویل به مشتریان خود با سریع ترین روش انجام می دهد.

استور محصولاتی چون زنجیر، گوشواره، دستبند، آویز و گردنبند طلا عرضه می کند.

معرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیهمعرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیهمعرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیه

صادرکننده جواهرات ترکیه ای میورو

Mioro تفاوتی را که در بخش جواهرات ترکیه ایجاد کرده است را از طریق ساختار نوآورانه و پیشرو در صنعت به همراه بیش از 30 سال تجربه به نمایش گذاشته و حفظ می کند. این شرکت با ساختار شرکتی خود جایگاه رهبری را در تولید زنجیر طلا دارد. سرمایه گذاری های این برند در فناوری و طرح های خلاقانه در طیف وسیعی از محصولات انجام شده است.

میورو تولیدکننده زنجیر، دستبند و گردنبند طلا است.

جواهرات گلدن لاین

تاریخچه گلدن لاین از سال 1960 آغاز می شود و در سه نسل گسترش می یابد. با 60 سال تجربه بی‌رقیب در صنعت، این شرکت جواهرات طلا، نقره عیارهای 1، 8، 9، 10، 12، 14، 18، 19، 21 و 22 را طراحی، تولید و به 50 کشور صادر می کند.

سوزر کویومکولوک

این شرکت در معرفی خود آورده است: از سال 1975 تا به امروز، ما در بخش جواهرات با سبک های مختلف و طرح های اصلی خود فعالیت می کنیم. نام SÖZER با جواهرات منحصر به فرد ما در سراسر جهان می درخشد. ما محصولات خود را با دقت برای هر سلیقه برای فروش از طریق عمده فروشان ارائه می دهیم. بنابراین ما محصولات خود را با سلیقه خوب شما در فروشگاه های هر گوشه از ترکیه و سراسر جهان گرد هم می آوریم. به عنوان SÖZER، اصل ما این است که فراتر از خودمان برویم و با جاه طلبی و روح هنری خود کمال درخشش SÖZER را به مشتریان خود منعکس کنیم.

معرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیهمعرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیه

در همین رابطه بخوانید:

کانون های اصلی تولید طلا و جواهرات ترکیه

گفتگو با رئیس انجمن صادرکنندگان جواهرات ترکیه (JTR)

فیگارو

فیگارو از سال 1983 در نوروسمانیه به عنوان عمده فروش در صنعت جواهرسازی با 3 فروشگاه مختلف با ارائه محصولاتی مانند زنجیر طلا، طلای و نقره فانتزی فعالیت می کند. با 35 سال تجربه و رضایت مشتری، فیگارو از کارخانه زنجیر میداس - شرکت معروف در این بخش پیروی می‌کند. شرکت بازاریابی و تجارت خارجی میداس فروشنده اصلی میداس است که کارخانه زنجیره‌ای مشهور در این بخش در زمینه فروش زنجیر طلا و نقره است. علاوه بر زنجیر، فیگارو در بخش محصولات فانتزی طلا و نقره نیز فعالیت می کند.

جواهرات ترکیه برند اف اند بی

سال‌های 2008 و 2009 سخت‌ترین سال‌ها برای عمده‌فروشان و تولیدکنندگان جواهرات در دهه‌های گذشته بود. بسیاری از کارخانه‌ها در آن دوره تعطیل شده‌اند. بنابراین، کمبود تولیدکنندگان قابل اعتمادی ایجاد  شد که بتوانند کالاهای باکیفیت ارائه دهند، دانش بازار بین‌المللی داشته باشند و بتوانند دائماً طرح‌های جدید را توسعه دهند. پس از آن سه شریک تصمیم گرفتند FMB Jewellery را به عنوان یک شرکت تولیدی و صادراتی در سال 2009 تاسیس کنند. اف اند بی در طی سال های موفقیت آمیز خود تحت برند FMB Jewellery یکی از برترین صادرکنندگان ترکیه بوده است.

معرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیه

جواهرات ترکیه برند استورکس

استورکس یکی از بهترین طراحان، تولید کننده ها و صادرکنندگان جواهرات در ترکیه است. آنها از سال 1971 وارد این تجارت شده اند. آنها بزرگترین صادرکننده جواهرات ترکیه در سال 2019 بوده اند.

جواهرات الف ترکیه

بنیانگذار الف، طراح جواهرات و زرگر، Yesim Yuksek; با وجود جستجوی مداوم برای فرم‌های اصیل، مبتکرانه و جاودانه که به ویژگی اصلی طرح‌های او تبدیل شده است، به شدت با یکپارچگی در میان مجموعه‌هایش مشخص می‌شود. اشتیاق یسیم یوکسک به جواهرات در دهه 80 زمانی که او دانشجوی دانشکده حقوق دانشگاه استانبول بود ظاهر شد. بازار بزرگ درست در کنار دانشکده او واقع شده بود که با ارائه سخاوتمندانه میراث بیزانسی و عثمانی جواهرات، پس از مدت کوتاهی به اولین «معبد» او در «راه طلایی» خود تبدیل شد که او اغلب به آن رفت و آمد می کرد. او با در نظر گرفتن فرصت ها و اکتشافات جدید، با هنرمندان و طراحان مد بسیاری همکاری کرد و مجموعه های لوازم جانبی مد را برای برندهای ترکیه ای تهیه کرد.

طراحان و فروشگاه آنلاین جواهرات ترکیه ای مولو

مولو به عنوان یک تجارت خانوادگی ساده در سال 1956 تأسیس شد و امروزه یکی از برجسته ترین و معتبرترین مراکز جواهرات عالی ترکیه و منطقه است. مولو «اولین»های زیادی را به صحنه جواهرات عالی ترکیه ارائه کرده است. در دهه 1980، مولو کتابچه هایی با عنوان «آنچه باید درباره الماس بدانید» و «توصیه های مراقبت از جواهرات» منتشر کرد که برای اولین بار در ترکیه رویکردی مدرن و علمی را به جواهرات معرفی کرد. چیزی که مولو را به عنوان یک مرکز جواهرات عالی متمایز می کند، اشتیاق بی پایان آن برای ایجاد طرح های خارق العاده با بالاترین کیفیت سنگ های قیمتی است که از صنایع دستی بی عیب و نقص استفاده می کنند. صنعتگران باتجربه مولو تحت نظارت دقیق اعضای خانواده Molu Jewelry به دقت تک تک جواهرات آن را می سازند.

معرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیهمعرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیهمعرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیهمعرفی تولیدکنندگان بزرگ جواهرات ترکیه

تولیدکننده و فروشگاه آنلاین جواهرات ترکیه ای آلتینباش

جواهرات آلتینباش، از روز اول تأسیس، با فعالیت‌های برندسازی و فروشگاهی، نوآوری‌ها و اولین‌هایی که در این بخش به ارمغان آورده است، به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و به طور مداوم در مجموع 500 مقصد را در سراسر جهان هدف قرار می‌دهد. جواهرات آلتینباش که در سال 1975 در شهر غازیانتپ توسط خانواده آلتینباش تاسیس شد، با کارهای موفق و سیستماتیک خود در مدت کوتاهی به رشد چشمگیری دست یافت. Altınbaş Kuyumculuk در حال ادغام با جهان در حال توسعه، امروزه برند پیشرو بخش Altınbaş Holding است.

برند جواهرات و فروشگاه آنلاین آتاسای ترکیه

جواهر آتاسای در سال 1937 در دنیزلی ترکیه تاسیس شد. اولین صادرات آن به آمریکا در سال 1985 ثبت شد. آتاسای در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان جواهرات در ترکیه است. وب سایت آتاسای به عنوان یک فروشگاه آنلاین جواهرات عمل می کند که می توانید مستقیماً از مجموعه آنها سفارش دهید.

ماموریت شرکت جواهرات آتاسای ترکیه این گونه عنوان شده است: ارائه جواهرات در دسترس که به هر لحظه از زندگی ارزش می بخشد.

آتاسای کامر

آتاسای کامر موسس شرکت اتاسای

جواهرات آتاسای که در 3 نسل اخیر در لیگ اول صنعت جواهرسازی ترکیه حضور داشته است به دهه 1930 یعنی دوره توسعه جمهوری ترکیه برمی گردد. آتاسای، که پایه هایش در سال 1937 در منطقه Çivril دنیزلی گذاشته شد، رهبری این بخش را به عنوان نیروی حرکتی تغییر و توسعه در انتقال جواهرات از یک تاجر به یک شاخه تولیدی صنعتی در اختیار دارد.

مهمترین نقطه عطف در پیشرفت تاریخی جواهرات آتاسای، ماجراجویی توسعه و گسترش تجربه تجاری و دانش آتاسای کامر ، مؤسس این شرکت که از پدرش به ارث رسیده است، با جستجوهای جدید است. مهم ترین تاریخ های کلیدی این ماجراجویی بدون شک تور آتاسای کامر در آناتولی در سال 1965 و تجربیات و مشاهدات غنی او در طی این تور در شهرهای متعدد آناتولی در مورد این بخش است.

آتاسای کامر (Atasay Kamer) در این سفر با تکنیک ها و سنت های مختلف تولید در مناطق مختلف آناتولی آشنا شد و واقعیت های صنعت طلا و جواهر را در محل مشاهده کرد و پس از تور آناتولی خود پایه و اساس جواهرات آتاسای را تشکیل داد که با هر دو فرهنگی به پایان رسید. و دستاوردهای تجاری او به لطف هوش تجاری، آینده نگری استراتژیک و رویکردهای نوآورانه خود، با امضای پروژه های مهم در صنعت جواهرات، سهم مهمی در توسعه و رشد شرکای تجاری خود و این بخش داشت. تقریباً به عنوان مدرسه صنعت دیده می شد. بسیاری از هم تیمی های او که با آنها همراه بود، به تشکیلات تجاری روی آوردند و آموزه های او در شکل گیری بسیاری از برندها جای گرفت.

جیهان کامر کیست؟

جیهان کامر مالک شرکت آتاسای

جیهان کامر مالک شرکت اتاسای

جهان کامر (Cihan Kamer) رئیس هیئت مدیره گروه آتاسای است که در زمینه های غذایی، گردشگری، انرژی، حمل و نقل و املاک و مستغلات فعالیت می کند، که لوکوموتیو جواهرات آتاسای است، یک برند قدرتمند که اعتماد مصرف کنندگان ترکیه ای را به خود جلب کرده است. 80 سال پیشگام در رشد بخش خود بود و کشورش را به بازیگری مهم در لیگ جهانی تبدیل کرد.

جیهان کمر ، که همواره دیدگاه نوآورانه و روحیه کارآفرینی خود را با ارزیابی ارزش‌های شرکتی و رهبری، به‌ویژه جواهرات، از منظر جهانی زنده نگه می‌دارد. این شرکت به دلیل رویکرد کمال‌گرایانه از تولید تا بازاریابی و ایده‌هایی که با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد به زندگی بخشیده است، با گسترش حوزه اصلی فعالیت خود، یعنی بخش جواهرات، به یکی از نیروهای مهم کمک‌کننده در توسعه اقتصاد ترکیه تبدیل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت شرکت جواهرات ترکیه آتاسای به آدرس: www.atasay.com مراجعه کنید.

منابع بیشتر برای تحقیق: منبع: gungorkaya.com

تلگرام گلدنیوز
اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

جواهرات ترکیه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت