بازار جواهرات طلا ی آمریکا رکورد 12 ساله را می زند

بازار جواهرات طلا ی آمریکا رکورد 12 ساله را می زند

رایج‌ترین عاملی که برای قدرت بازار جواهرات طلای ایالات متحده مطرح می‌شود، مصرف‌کنندگانی است که پول نقد اضافی در جیب خود دارند، که نتوانسته‌اند آنطور که می‌خواهند در سفر خرج کنند

حسین راشدی(مترجم)

1400/09/02 | 00:09

نظری ثبت نشده

بازار جواهرات طلا ی آمریکا رکورد 12 ساله را می زند

به گزارش گلدنیوز به نقل از کیتکو، این شرکت مشاوره ای در مقاله تحلیلی اخیر خود گزارش داد که مصرف داخلی جواهرات طلا در سال جاری از 140 تن فراتر خواهد رفت که معادل افزایش بیش از 10 درصدی نسبت به سال 2019 است که خود سال خوبی تلقی می شود.

متالز فوکس اضافه کرد: «در صورت دستیابی، این بالاترین مبنای کل رکوردهای ما خواهد بود که به سال 2010 برمی گردد. البته چنین سطوحی نسبت به اوج های تاریخی بیش از 300 تن، پس از یک یا دو دهه تغییرات ساختاری (عمدتاً تغییر به وزن کمتر، حاشیه بیشتر)، پایین تر باقی می مانند.»

این شرکت مشاوره فلزات گرانبها خاطرنشان کرد که رایج‌ترین عاملی که برای قدرت بازار جواهرات طلای ایالات متحده مطرح می‌شود، مصرف‌کنندگانی است که پول نقد اضافی در جیب خود دارند، که نتوانسته‌اند آنطور که می‌خواهند در سفر خرج کنند (مخصوصاً در خارج از کشور) و در مورد رفتن به رستوران‌ها، تئاترها و غیره محتاط هستند.

متالز فوکس گفت، در عین حال، پس‌زمینه فعلی اقتصادی کلان نیز با تقویت دستمزدها، بیکاری کم و حمایت مالی سخاوتمندانه دولت از گروه‌های با درآمد پایین در طول نامشخص‌ترین مراحل همه‌گیری، از این بازار حمایت می‌کند.

این شرکت مشاور خاطرنشان کرد: «یکی دیگر از عوامل حمایت کننده، بازگشت عروسی های به تعویق افتاده از سال 2020 است.»

متالز فوکس همچنین به عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود، اشاره کرد که همان واکنش خرده فروشان است. این شرکت عنوان کرد: «به نظر می رسد یک تغییر اساسی در تجربه خرید آنلاین / کانال های متصل وجود داشته است، و مصرف کنندگان اکنون از خرید به این روش کاملا خوشحال هستند.»

نویسندگان این گزارش می‌گویند: «همه این‌ها رونقی را تقویت می‌کند که در حال حاضر از باز بودن همه مراکز خرید به دلیل تمایل مصرف‌کنندگان برای بازدید از این مکان‌ها حاصل می‌شود.»

بر اساس این گزارش، در حالی که در مورد قدرت بازار امسال یک اجماع واضح وجود دارد، نگرش ها نسبت به بازار جواهرات ایالات متحده در سال 2022 بسیار متفاوت است.

متالز فوکس در پایان نتیجه گیری کرد: «برخی بازگشت تعطیلات خارج از کشور و رفتن خانواده ها به سینما و تئاتر و تورم بالاتر را به معنای سالی آرام تر می دانند. با این حال، دیگران فکر می‌کنند پس انداز بالا، خروج کامل‌تر از همه‌گیری و عشق مداوم به جواهرات طلا برای سال موفقی دیگر کافی است.»

منبع: kitco.com

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

جواهرات طلا

طلای آمریکا

متالز فوکس

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت