تبلیغات فراگیر

تبلیغات فراگیر

فروشگاه،مغازه،صفحات مجازی و هر فضایی که در اختیار دارید تفاوتی ندارد. آنچه اهمیت دارد این است که در هر فضایی تبلیغات نوین را در نظر داشته باشید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/09/07 | 00:09

نظری ثبت نشده

تبلیغات فراگیر

یک کارشناس کسب وکار به گلدنیوز گفت: به عنوان صاحب یک کسب وکار،برای پیشرفت و توسعه کسب وکارتان در حوزه طلا و جواهر تبلیغات فراگیر را مد نظر داشته باشید.

دکتر علی شاه حسینی مشاور ومدرس کسب وکار

اکسپو،فضایی برای تاخ و تاز کشورها

علی شاه حسینی یک نمونه از نمایشگاه های جهانی و موثر در حوزه تبلیغات فراگیر را نمایشگاه اکسپو خواند و گفت: نمایشگاه "اکسپو" مجموعه نمایشگاه‌هایی است که هر چند سال یک بار در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود؛ این رویداد از مهم‌ترین نمایشگاه‌های برگزار شده در جهان به حساب می‌آید. اکسپو دریچه‌ای است برای نمایش گذشته، اکنون و آینده کشورها تا از این طریق دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، علمی و پیشینه فرهنگی و دورنمای توسعه خود را به نمایش بگذارند.حضور در این فضا دریچه ای جهانی در حوزه تبلیغات برای شرکت کنندگان آن خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه‌های اکسپو از سال ١٨٥١ در انگلستان آغاز و اولین دوره آن برگزار شد.

20درصد تبلیغات سنتی،80 درصد تبلیغات مدرن!

وی افزود :تبلیغات فراگیر میتواند بسته به محصول شما سنتی یا مدرن باشد.با توجه به جامعه هدف خریداران خود روش تبلیغات مناسب را برای کسب وکارتان انتخاب کنید.اما پیشنهاد بیشترین سرمایه گذاری را در بخش مدرن انجام دهید و بخش کمتر ی از سرمایه خود را صرف تبلیغات سنتی کنید.

تبلیغات فراگیر

این کارشناس در ادامه گفت: فروشگاه،مغازه،صفحات مجازی و هر فضایی که در اختیار دارید تفاوتی ندارد. آنچه اهمیت دارد این است که در هر فضایی تبلیغات نوین را در نظر داشته باشید.

سوالاتی که میتوانید برای داشتن تبلیغات موثر از خود بپرسید:

اطلاعات من در حوزه تبلیغات به روز است؟

آیا سایت من به روز است؟

آیا صفحه مجازی فروش من مخاطب کافی را دارد؟

چه میزان در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت کرده ام؟

نقطه سقوط!

شاه حسینی در پایان گفت: هر کجا احساس کردید در بهترین جایگاه هستید و نیاز به تبلیغات برای جذب مشتری جدید ندارید زنگ خطر شکست را جدی بگیرید.

به یاد داشته باشید :

عقاب برای روییدن پرهای جدید با منقار خود شهبالهای خود را میکند تا بالهای جدید بروید!

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

بازاریابی

علی شاه حسینی

تبلیغات

تبلیغات فراگیر

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت