آموزش و پژوهش

گام به گام در تولید موفق طلا

کسب و کارهای موفق قبل از تولید، در گام هایی مخاطب هدف را نیازسنجی می کنند

گروه آموزش و پژوهش گلدنیوز در مورد تولیدِ انبوه محصول در صنف طلا 5 گام را در جهت تولید موفق محصول، پیشنهاد می کند.

قبل از اینکه محصولی را به صورت انبوه تولید کنید اول مشتری آن را پیدا کنید.

در صنف طلا یک ذهنیت سنتی وجود دارد و آن این است که یک محصول را اول باید تولید، بعد وتو و سپس به بازار عرضه کرد به این دلیل که محصول تولید شده را کسی کپی نکند در نتیجه این ذهنیت کاملا اشتباه است.

پنج گام فروش موفق طلا

همان طور که در صنایع موفق قبل از تولید، مخاطب هدف را نیازسنجی می کنند تولیدکننده هم باید در صنف طلا 5 گام را جهت تولید و فروش موفق رعایت کند.  

گام اول:

شناسایی نیاز مخاطب بر مبنای بودجه، منطقه و سلیقه مشتری

گام دوم:

طراحی نمونه اولیه محصول بر مبنای نیاز مخاطب

گام سوم:

تولیدِ نمونه اولیه محصول

گام چهارم

تست فروش محصول تولید شده

یک راه خیلی موفق در این جهت، استفاده از ویترین دارانی است که فروش خیلی خوبی دارند و اگر گام چهارم با موفقیت انجام شد. باید به سراغ گام پنجم رفت.

گام پنجم:

ارائه محصول به پخش کننده و بنک دار

شروعی دیگر در گام پنجم

در این مرحله شما می توانید با آرامش بیشتری، جنس خود را به صورت شرطی در اختیار بنک دار و پخش کننده قرار دهید.

توجه به این نکته ضروری است که اگر محصول، پر فروش شود، همچنان طبق سفارش پیش روید و پیش پیش محصول را تولید نکنید.

اینجا دقیقا همان جایی است که شما نباید متوقف شوید و بهتر است یک شروع دیگری برای فرآیند تولیدِ محصول جدید داشته باشید.

گلدکالج گلد نیوز
گلدکالج

انتهای پیام/

امیر کشانی

سردبیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا