اولین سیگنال مذاکرات وین به بازار ارز و طلا

اولین سیگنال مذاکرات وین به بازار ارز و طلا

قیمت دلار امروز ۱۳ آذرماه وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد. قیمت سکه تمام بهار آزادی هم به ۱۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/09/13 | 00:09

نظری ثبت نشده

اولین سیگنال مذاکرات وین به بازار ارز و طلا

به گزارش گلدنیوز، جمعه 12 مهرماه اخبار امیدوارکننده ای از مذاکرات وین به گوش نرسید. طرفهای اروپایی از پیشنهادهای ایران استقبال نکرده و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا هم ادعا کرد که تهران با پیشنهاد‌های سازنده به وین نیامده است.
شب گذشته اخبار مذاکرات وین بار دیگر در کانال های تلگرامی قیمت دلار برجسته شد. قیمت دلار شب گذشته و پس از پایان توافق وین، در معاملات پشت خطی تا ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان هم پیش رفت و این نشان از این داشت که بازار فعلا به توافقات وین خوش بین نیست.

به گزارش تجارت نیوز، با توجه به نوسان افزایشی قیمت دلار، صرافی‌های مجاز باجه‌های فروش خود را بسته‌اند و می‌گویند امروز معامله‌ای نمی‌کنند.

قیمت دلار امروز ۱۳ آذرماه هم صعودی بود و قیمت دلار در بازار آزاد به سمت کانال ۳۰ هزار تومان هم پیش رفت. آنگونه که برخی از کانال‌های اعلام قیمت ارز اعلام کرده‌اند، دلار مرز ۳۰ هزار تومان را رد کرده است.

صرافی‌ها فعلا از اعلام قیمت جدید دلار خودداری می‌کنند اما دلالان بازار آزاد قیمت دلار را ۳۰ هزار و ۵۰ تومان تومان اعلام می‌کنند.

نرخ دلار در صرافی ملی هم بالا رفت و به ۲۷ هزار ۷۳۳ تومان رسید. این در حالی است که پیش از این دلار صرافی ملی در کانال ۲۶ هزار تومان در نوسان بود.

قیمت طلاو سکه تحت تاثیر مذاکرات وین

به گزارش گلدنیوز، افزایش قیمت دلار، بلافاصله بر قیمت طلا و سکه هم اثر گذاشت.امروز اونس جهانی طلا در بالاترین نرخ ۱۷۸۵ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۸۳ دلار را ثبت کرد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار با مقدار کمی افزایش امروز یک میلیون و ۲۹۶ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۸۳ ثبت شده است.

سکه امامی امروز با افزایش ۲.۸۳ درصدی، از ۱۲,۶۲۶,۰۰۰ (دوازده میلیون و ششصد و بیست و شش هزار) تومان به ۱۲,۹۹۵,۰۰۰ (دوازده میلیون و نهصد و نود و پنج هزار) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ
۱۲,۹۹۵,۰۰۰۳۶۹,۰۰۰۲.۸۳11:29
۱۲,۶۲۶,۰۰۰-۴,۰۰۰.۰۰-۰.۰۴۲ روز پیش
۱۲,۶۳۰,۰۰۰۷۵,۰۰۰۰.۵۹۳ روز پیش

در بازار امروز نیم سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۵۰۰۰ تومان افزایش، ۶,۷۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هفتصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

ربع سکه، امروز به ۳,۸۸۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۴۱ درصدی داشته است.

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

برتر

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت