خلق عادت در کسب کار

خلق عادت در کسب کار

از جزییات ساده گذر نکنید و بر روی آنچه در کسب و کارتان نقش دارد تمرکز کنید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/09/14 | 00:09

نظری ثبت نشده

خلق عادت در کسب کار

شاید طراحی و خلق عادت به نظرتان عجیب بیاید، ولی از همین حالا شروع به خلق عادات خوب و مناسب در کسب وکار خود کنید.عادتهایی را برای خودتان طراحی کنید که در بلند مدت از آنها سود ببرید.


علی اکبری مشاور و مدرس کسب و کار

امروز و دیروزتان یکی باشد، ضرر کرده اید!

یک کارشناس کسب وکار به گلد نیوز گفت: یکی از مهمترین نقاط ضعف صاحبان کسب و کار در حوزه های مختلف نداشتن خلاقیت در کار است.برخی کارآفرینان هر روز را به یک شکل سپری میکنند.وقتی هر روز تمام المانها و شاخصهای عملکرد شما یکسان باشد نمیتوانید انتظار خروجی متفاوتی در کسب وکارتان را داشته باشید.

کارهای امروز و فردایتان را یادداشت کنید.پس از پایان روز اقدامات خود را بررسی کنید.کارهای باقی مانده را حتما به روز بعد منتقل کنید و کار نیمه تمام باقی نگذارید.

وی افزود: دقت کنید که روزانه یا حداقل هفتگی، کار جدیدی به لیست خود اضافه کردید؟ اگر کارو اقدام و عملکرد جدید در یادداشتهای روزانه تان نمیبینید شما آن روز متضرر شده اید.

توجه به جزییات،شاه کلید خلاقیت

اکبری در ادامه گفت: یکی از مهمترین فاکتورهایی که به آن نیاز دارید تا در کسب وکارتان خلاقیت کافی داشته باشید، توجه به ریزترین جزییات است.از جزییات ساده گذر نکنید و بر روی آنچه در کسب و کارتان نقش دارد تمرکز کنید.

برای داشتن خلاقیت در کسب وکار با برنامه پیش بروید و خودتان را ملزم به اقدام کنید!

برای مثال با خود عهد ببندید روزانه ده صفحه از یک کتاب تخصصی کسب وکارتان را مطالعه کنید.شاید زمانی کمتر از بیست دقیقه از شما بگیرد.کافی است به انجام روزانه ان عادت کنید تا به صورت بخش روتین و ثابتی از زندگی شما در بیاید.

حفره های شخصیتی تان را دریابید!

با یک بررسی بر عملکرد خود و تصمیم گیری مبنی بر خلق و ترک یکسری از عادات میتوانیدگام دیگری در راستای بهبود نتایج شغلی خود بگیرید.عادت را بر اساس نقاط ضعفتان طراحی کنید.

عادتهایتان را خورتان انتخاب کنید!

او در پایان افزود: شاید طراحی عادت به نظرتان عجیب بیاید ولی از همین حالا شروع به خلق عادات خوب و مناسب در خود بکنید.عادتهایی را برای خودتان طراحی کنید که در بلند مدت از انها سود ببرید.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

کسب وکار

علی اکبری

خلاقیت در کسب وکارپ

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت