گفتگو با طراح مشهور جواهرات ایتالیا

گفتگو با طراح مشهور جواهرات ایتالیا

«بی بانگیاسکا» که به‌خاطر امضای خود در کارش، طرح‌های التقاطی میناکاری و به‌خاطر دیده شدن جواهراتش بر تن پرطرفدارترین سلبریتی های امروزی شناخته می‌شود

حسین راشدی(مترجم)

1400/09/15 | 00:09

نظری ثبت نشده

گفتگو با طراح مشهور جواهرات ایتالیا

گروه بین الملل گلدنیوز: «بی بانگیاسکا» که به‌خاطر امضای خود در کارش، طرح‌های التقاطی میناکاری و به‌خاطر دیده شدن جواهراتش بر تن پرطرفدارترین سلبریتی های امروزی شناخته می‌شود، مطمئناً نامی برای خود دست و پا کرده است.

تا همین اواخر، او در درجه اول به جای الماس با سنگ های قیمتی رنگی کریستال سنگ کار می کرد. اما اکنون، او با جدیدترین مجموعه خود به نام «When Vine Becomes Fine» وارد دنیای جواهرات زیبا شده است.

انگشترهای جدید او در پنج سبک، با طلای 18 عیار و در 21 رنگ مینا، از قیمت 6600 دلار شروع می شوند.

طراح مشهور جواهرات ایتالیا

این طراح جواهرات ایتالیایی در گفتگو با فوربس در مورد سبک جسورانه خود صحبت می کند، جایی که الهام خود را از آن می گیرد و اینکه چگونه کار با الماس را آغاز کرده است.

آیا همیشه دوست داشتید طراح جواهرات شوید یا مسیر شغلی دیگری وجود داشت که می خواستید دنبال کنید؟

طراح جواهرات بودن قطعا چیزی بود که من همیشه به آن اشتیاق زیادی داشتم. در صنعت خلاق، من واقعاً مجسمه سازی و طراحی صحنه را دوست دارم، بنابراین این زمینه ها جالب بودند. اگر می‌بایست چیزی کاملاً غیرمرتبط با هنر باشد، در آن صورت یا یک آژانس مسافرتی باز می‌کردم یا در ونیز ژاپنی می‌خواندم تا به ژاپن بروم.

خط تولید جواهرات خود را چگونه راه‌اندازی کردید و چه چالش‌هایی به همراه داشت؟

در همان سالی که با درجه ممتاز لیسانس خود را در طراحی جواهرات از سنترال سنت مارتینز در لندن گرفتم، برند خود را راه اندازی کردم. حدود یک سال طول کشید تا همه چیز را جمع و جور کنم، از ثبت برند گرفته تا طراحی گرافیک، تا پیدا کردن آتلیه ای برای ساخت جواهرات در ایتالیا.

چالش‌هایی مانند هر کسب‌ وکار کاملاً جدیدی وجود داشت، مانند اطمینان از اینکه بازاریابی، فرایند پرداخت و تولید من بی‌نقص بود. البته کیفیت ساخت و سازگاری در این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما به خاطر طرح های مینای باورنکردنی خود شناخته شده اید. الهام بخش آن چه بود؟

در مجموعه «You're so Vine»، من از مجموعه گل‌کاری قبلی‌ام الهام گرفتم که درباره گیاه‌شناسی و زبان مخفی گل‌ها بود. ایده این است که آن قطعات، مانند طبیعت، در هم تنیده شده اند و توسط تاک ها تصرف شده اند.

با این تفاوت که در این مورد، این جواهرات طلا هستند که به رنگ «آلوده» شده اند، که معمولاً در جواهرات زیبا وجود ندارد. تکامل از طلای ساده به مینای درخشان روی طلا به جواهرات حرکتی جنبشی و همچنین ظاهر پاپ جسورانه ای می بخشد.

نام مجموعه با مفهوم گیاهان بالارونده در یک جناس بازی می کند که با رویکرد بازیگوشانه ما به جواهرات و کنایه ما سازگار است.

طراح مشهور جواهرات ایتالیا
طراح مشهور جواهرات ایتالیا

طرح های شما رنگارنگ، سرگرم کننده و پر انرژی هستند. آیا سبک شخصی خود را به همین شکل توصیف می کنید؟ بهترین جواهرات روزمره شما چیست؟

به عنوان طراح، زیبایی‌شناسی من و برند یکی است و بنابراین حدس می‌زنم (امیدوارم!) افرادی که من را می‌شناسند بگویند که من فردی سرگرم‌کننده، رنگارنگ، و شاد و شاداب هستم - این چیزی است که امیدوارم جواهراتم نشان دهند. خوب. قطعه مورد علاقه من احتمالاً یک انگشتر Baby Vine است، آن جواهری است که من به معنای واقعی کلمه در تمام رنگ‌های لعابی که استفاده می‌کنیم درست کرده‌ام، بنابراین من همیشه برای هر لباس یا مناسبتی یک مورد مناسب را دارم.

همچنین این اولین قطعه ای بود که ما ساختیم که واقعاً در فضای مجازی منتشر شد و از زمانی که عرضه شد پرفروش ترین ما بوده است.

باید به آن اهمیت و احترامی بدهم که به عنوان نان آور برند شایسته آن است! بعلاوه، هر بار که دوستانم را می بینم، همیشه به این فکر می کنند که این بار کدام را بپوشم. از من انتظار می رود و آن قطعه اصلی است که صبح تا عصر می پوشم.

چه ترندهای جواهراتی را بی زمان می دانید؟

من معتقدم روند این است که جواهرات می توانند و باید سرگرم کننده باشند، همیشه نباید سنتی باشند و باید بی زمان باشند. از نظر من جواهراتی که خلق و خوی را تقویت می کنند و به شما احساس خوبی می دهند بی انتها هستند.

طراح مشهور جواهرات ایتالیا

کمی در مورد مجموعه جدیدتان،«When Vine Becomes Fine» و اینکه از کجا برای قطعات آن الهام گرفتید، بگویید.

ما به‌تازگی اولین مجموعه جواهرات زیبا را راه‌اندازی کردیم که بر موفقیت مجموعه «You're So Vine!» بنا شده است. تاک مینای این مجموعه اکنون روی طلا و الماس پیچیده شده‌اند و جواهرات را بی‌نهایت ارزشمند کرده و جنبه معاصر و تازه آن را حفظ می‌کنند.

مینای رنگی روشن با مواد سنتی تر در هم می آمیزد و جان تازه ای را در آنها می دمد. طلای 18 عیار با انگورهای پیچ خورده «آلوده» شده است، در حالی که الماس های پر زرق و برق زیبا در جایی که قبلا سنگ های نیمه قیمتی وجود داشت لانه می کنند.

حلقه‌های این مجموعه در پنج برش فانتزی – قلب، بیضی، مارکیز، گلابی و تریلیون‌ها – می‌آیند تا با انتخابی از ۲۱ رنگ مینا ترکیب شوند. آنها را می توان روی هر انگشتی انداخت و روی هم گذاشت.

اندازه الماس ها کاملاً متعادل است و سنگی با قیمت مناسب تقریباً 0.70 قیراط ایجاد می کند. تاک مینا را نیز می توان برای ظاهری سنتی تر برداشت. این مجموعه علاوه بر این شامل طیفی از گوشواره های میخی الماس ظریف و در عین حال برجسته است.

هر یک از پنج شکل مختلف در یک لعاب رنگارنگ یا تاک طلا پیچیده شده است. در نهایت، یکی از پرفروش‌ترین حلقه‌های ما، حلقه‌های Baby Vine نیز به طلای 18 عیار تبدیل شده‌اند و ظاهری برجسته به آن‌ها داده است.

چه چیزی باعث شد که دست به کار شوید و با استفاده از الماس وارد فضای جواهرات زیبا شوید؟

من شروع به ساختن چند حلقه نامزدی برای دوستانم به صورت خصوصی و با استفاده از الماس کردم و سپس در ابتدای سال در پروژه 10/10 با De Beers شرکت کردم که به من کمک کرد تا مجموعه ای زیبا را تجربه کنم. جواهرات مانند یک هرم هستند که الماس در بالای آن قرار می گیرد.

من تا این مرحله کار کرده‌ام و همیشه زیبایی برند متمایز را حفظ کرده‌ام، و اکنون می‌توانم آن را روی چیزی که کرِم دنیای جواهرات، الماس و طلای ۱۸ عیار در نظر گرفته می‌شود، اعمال کنم. این قدم بعدی بود که روی برند و حفظ هویت قوی من احساس شد.

چه چیزهایی درباره کار با الماس مورد علاقه شما است؟  

جنبه مورد علاقه من این است که از آنجایی که وقتی اولین نمونه های تمام شده به استودیو می رسند، برای من بسیار هیجان انگیز است زیرا بسیار تازه، ظریف و پالوده به نظر می رسند.

قطعاتی که ما با الماس درست کرده‌ایم بسیار ساده هستند، زیرا باید به سنگ ارزش بدهید و بیش از حد طرح را بالا نبرید. من دوست دارم که بدون از دست دادن سبک طراحی و امضای خود این کار را انجام دهم.

طراح مشهور جواهرات ایتالیا
طراح مشهور جواهرات ایتالیا
طراح مشهور جواهرات ایتالیا

جواهرات مورد علاقه شما از این مجموعه چیست و چرا؟

برای داشتن یک قطعه مورد علاقه خیلی زود است. من باید تمام قطعات را به صورت چرخشی بپوشم، و سپس بر اساس اینکه چه قطعاتی را نمی توانم در بیاورم، جواهر خاص خود را پیدا خواهم کرد.

طرح های شما توسط بسیاری از افراد مشهور با اسم های بزرگ استفاده شده است. از زمان شروع خط تولیدتان، چه لحظه ای برایتان غیرقابل باور بوده است؟

دیدن محصولات جواهرات خود بر تن افراد مشهور شگفت‌انگیز است و همگی لحظاتی جذاب هستند. وقتی دوآ لیپا، جما چان، اولیویا رودریگو، مگان فاکس، مایلی سایرس و کامیلا کابیو (فقط چند نفر از آنها) قطعات من را می‌پوشند، از دیدن آنها هیجان‌زده می‌شوم زیرا هنوز هم تجربه‌ای دیوانه‌کننده و فروتنانه است.

با این حال، فکر می‌کنم این واقعیت که مردم جواهرات من را می‌پوشند، به طور کلی، تمام چیزی است که می‌توانستم بخواهم، زیرا به لطف آنها است که می‌توانم یک برند موفق داشته باشم و به کاری که دوست دارم ادامه دهم.

دیدن افراد مشهوری که نمی‌دانم از جواهراتم استفاده می کنند، به اشتراک می‌گذارند و پست می‌کنند، واقعاً بهترین احساس است، و من واقعاً از این بابت سپاسگزارم.

دوا لیپا با انداختن قطعات من به طور مداوم، از کمپین های Puma و Evian گرفته تا موزیک ویدیوها و استایل خیابانی، برای برند و من بسیار هیجان انگیز بود. این نشان داد که او واقعاً چقدر این برند را دوست دارد و آشکارا از طرفداران آن است.

منبع: forbes.com

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ایتالیا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت