بیت‌کوین ۱۰۰هزار دلاری؛ شاید ۲۰۲۲

بیت‌کوین ۱۰۰هزار دلاری؛ شاید ۲۰۲۲

دیروز بیت کوین بیش از ۲ درصد افزایش قیمت داشت و طلا نیز اندکی صعود را تجربه کرد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/09/17 | 00:09

نظری ثبت نشده

بیت‌کوین ۱۰۰هزار دلاری؛ شاید ۲۰۲۲

به گزارش گلدنیوز به نقل از اقتصادنیوز ،قیمت طلا و نقره در معاملات روز سه شنبه آمریکا اندکی افزایش یافت. افزایش قیمت نفت خام  یکی از دلایل اصلی حفظ کف قیمت فلزات بود. در حال حاضر قیمت بیت‌کوین هم در کانال 52 هزار دلاری است

با این حال، از آنجایی که ریسک پذیری معامله گران و سرمایه گذاران در این هفته به طور قابل توجهی بهبود یافته، رشد قیمت فلزات گرانبها محدودبود. هر اونس طلا  در ماه فوریه(بهمن) با 5 دلار و 90 سنت افزایش به 1785 دلار و 40 سنت رسید و نقره با 0.272 دلار افزایش به 22.535 دلار در هر اونس رسید.

با توجه به کاهش واهمه بازار از سویه اومیکرون و عدم تحقق برخی از پیش‌بینی‌ها درباره خطر این سویه جدید، ریسک پذیری در بازار مجددا افزایش یافته است.

قیمت طلا  نیز در حال افزایش است و بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا با این ایده که  رشد اقتصادی آمریکا و جهانی تحت تاثیر جدی اومیکرون قرار نخواهد گرفت، در حال افزایش است.

بیت‌کوین ۱۰۰هزار دلاری؛ شاید ۲۰۲۲

موکول شدن بیت‌کوین ۱۰۰هزار دلاری

در حال حاضر قیمت بیت کوین در کانال 52 هزار دلاری است.BTC/USD  به سود یک شبه خود در وال استریت می افزاید، اما بسیاری از تحلیل‌گران همچنان روی یک سقوط آزاد دیگر شرط بندی می کنند. ارزش بیت کوین یک شبه تقریباً 6 درصد افزایش یافت.

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت دارایی بیت‌ وایز در حالی که پایان سال ۲۰۲۱ اندکی مانده، درباره رسیدن بهای بیت کوین به ۱۰۰هزار دلار در سال ۲۰۲۱ تردید دارد.

هوگان می‌گوید پس از سقوط شدید بازار ارزهای دیجیتال، بعید است که قیمت بیت کوین در ۳ هفته آتی، رکورد بالاترین قیمت خود در تاریخ را بشکند .او معتقد است که بیت کوین ۱۰۰هزار دلاری می‌تواند هدف بازار در سال ۲۰۲۲ باشد.

بیت‌کوین ۱۰۰هزار دلاری؛ شاید ۲۰۲۲

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

برتر

رمزارز

قیمت بیتکوین

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت