بازگشت جشن های عروسی و افزایش مصرف طلا در هند

بازگشت جشن های عروسی و افزایش مصرف طلا در هند

طبق گفته شورای جهانی طلا ، مصرف طلا در هند در سه ماهه فعلی بالاترین سطح در حداقل یک دهه اخیر خواهد بود.

حسین راشدی(مترجم)

1400/09/23 | 00:09

نظری ثبت نشده

بازگشت جشن های عروسی و افزایش مصرف طلا در هند

گروه بین الملل گلدنیوز : طبق گفته شورای جهانی طلا، مصرف طلا در هند احتمالاً در سه ماهه فعلی بالاترین سطح در حداقل یک دهه اخیر خواهد بود، زیرا خریداران برای جشنواره های نوامبر و دوره اوج جشن های عروسی پول خود را ذخیره کرده بودند.

طلا عامل بخت و اقبال در هند

به گزارش گلدنیوز به نقل از ماینینگ، هندی‌ها زیورآلات طلا را برای مصرف شخصی و هدیه در عروسی می‌خرند، زیرا این فلز گرانبها به‌عنوان امری فرخنده و مایه بخت و اقبال در نظر گرفته می شود. مردم همچنین به این دلیل تشویق شدند تا با بهبود اعتماد مصرف‌کنندگان به جواهرات فروشی‌ها بروند که اقتصاد به تدریج از همه‌گیری کرونا خارج شد.

مدیر اجرایی منطقه ای شورای جهانی طلا ، پی آر سوماسوندارام در این باره گفت: «عروسی ها در حجم بزرگی بازگشته اند. تقریباً هر روز مراسم عروسی برگزار می‌شود.»

تقاضا برای واردات طلا به هند

او با بیان اینکه واردات امسال بیشتر بوده است و چشم انداز خریدهای خارج از کشور همچنان مثبت است زیرا تولید جواهرات همچنان بسیار بالا است، افزود: «از هم اکنون به نظر می رسد یک فصل قوی دیگر در واردات و تقاضا داشته باشیم.»

وی گفت: «چشم انداز مصرف در سال 2022 همچنان قوی است مگر اینکه موج دیگری از ویروس کرونا در کشور رخ دهد.»

هند با استخراج بسیار کم و سطوح متوسط ​​بازیافت، به شدت به واردات شمش برای تامین نیاز داخلی متکی است. سوماسوندارام گفت: «حدود یک سوم واردات به صورت سنگ معدن طلا برای فرآوری توسط 32 پالایشگاه کشور انجام می شود که با چالش تامین سنگ معدن مواجه هستند، زیرا اکثر آنها تامین کنندگان مطمئنی ندارند و اغلب به تجمیع کنندگان متکی هستند.»

منبع: mining.com

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

شورای جهانی طلا

طلای هند

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت