کمپانی رپید شیپ

کمپانی رپید شیپ

هدف آنها ارائه فناوری های چاپ سه بعدی است که نیازهای جواهرسازان را برای ساخت محصولات بسیار ظریف و درخشان به بهترین نحو برآورده کند.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/09/24 | 00:09

نظری ثبت نشده

کمپانی رپید شیپ

به گزارش سرویس بین الملل گلدنیوز: کمپانی رپید شیپ مستقر در جنوب آلمان، ارائه دهنده تجهیزات نوآورانه و پیشرو در سیستم های تخصصی چاپ سه بعدی برای جواهرسازی و بازارهای صنعتی است. این شرکت که توسط آندریاس شولتایس (Andreas Schultheiss)، متخصص در فناوری ‌های گرمایش و ریخته‌ گری، تأسیس شده است و سابقه طولانی و درخشانی دارد.

یک فناوری پیشرو

رپید شیپ یک فناوری ثبت شده و جدید را به بازار معرفی کرده است که معیار جدیدی را در سرعت و دقت در زمینه تولید محصولات سه بعدی ایجاد می کند. تحقیق و توسعه در رابطه با ارائه فناوری جدید، از چندین سال قبل برای این شرکت آغاز شده است. یک شبکه نوآوری مستقر در یکی از مهمترین مؤسسات تحقیقاتی جهان در تولیدات پیشرو و همچنین چندین شرکت پیشرو در زمینه فناوری پیشرفته برای رسیدن به این نتیجه همکاری کرده اند.

تجربه شخصی شولتایس در فرآیند ریخته گری و همچنین دانش قوی مهندسی مکانیک او، در شرکت جدید گنجانده شده است. گئورگ شولتایس، بنیانگذار Schultheiss GmbH همانند یک مربی پرشور عمل می کند. امروزه، رپید شیپ به کل تیم شولتایس دسترسی دارد و به عنوان یک شریک استراتژیک عمل می کند.

پرینترهای سه بعدی با سرعت و دقت بالا، برای ساخت جواهرات

به گفته بنیانگذاران این شرکت، هدف آنها ارائه فناوری های چاپ سه بعدی است که نیازهای جواهرسازان را برای ساخت محصولات بسیار ظریف و درخشان به بهترین نحو برآورده کند. ماموریت رپید شیپ این است که به مشتریان خود ابزارهایی برای موفقیت ارائه دهد. این کار را از طریق پرینترهای سه بعدی همه کاره، خدمات جامع و تعهد به ارائه کمک در فرآیند تولید انجام می شود.

فناوری نیرو-بازخورد

پرینترهای سه بعدی رپید شیپ طیف وسیعی از صنایع و کاربردها را برآورده می کنند و نتیجه عالی ارائه می دهند. پرینترهای S20+ و S30+ در ابعاد کوچک، معمولی و بزرگ وجود دارد.

فناوری نیرو-بازخورد (Force Feedback) که توسط رپید شیپ اختراع و ثبت شده است، می داند که قدرت تنها زمانی مفید است که بدانید چگونه از آن استفاده کنید.

فناوری نیرو-بازخورد، نیروهای اعمال شده به قطعه را در حین پرینت سه بعدی اندازه گیری می کند و به آن پاسخ متناسب می دهد. این به معنای استفاده از ساپورت های کمتر در حین چاپ یه بعدی است و در نتیجه محصول نهایی، سطوحی دقیق و زیبا برای جواهرات شما به ارمغان می آورد.

وقت طلاست!

زمان مقوله ای است که ما آن را بسیار جدی می گیریم. جواهرسازان برای رقابت به سرعت و دقت نیاز دارند. به کمک چاپگرهای سه بعدی رپید شیپ می توان چاپ های دقیقی ایجاد کرد که به حداقل زمان نیاز دارد. بسته به مواد چاپ و پیچیدگی طراحی، می تواند در حدود 45 دقیقه، محصول مورد نظر شما را چاپ کند.

همچنین پردازش قطعه چاپ شده نیز به زمان کوتاه تری نیاز دارد. که خود باعث افزایش تولید و صرفه جویی در زمان می شود. پرینترهای سه بعدی رپید شیپ در یک فرآیند معتبر با مواد مختلف آزمایش شده تا از نتایج چاپ دقیق و تکرارپذیری بالا اطمینان حاصل شود.

سیکل‌ شستشوی

در شستشوی خودکار، وزن دقیق طلا و فرآیند ریخته‌ گری بهتری از ریخته‌ گری تحت خلاء را تضمین می‌کنند. این بدان معناست که شما زمان کمتری را صرف و نتایج بیشتری کسب خواهید کرد.

گردش کار مناسب باعث افزایش کارایی و کاهش پیچیدگی ها می شود. استفاده از فرآیند چاپگرهای سه بعدی رپید شیپ، سپس پردازش محصول در دستگاه RS که می‌ تواند به چاپگر متصل شود و در نهایت، تکمیل جواهرات با استفاده از فناوری های گرمایش و ریخته گری شولتایس، برای ارائه بالاترین کیفیت در ساخت جواهرات به کار می رود.

خدمات تیم رپید شیپ

اگر نیاز به کمک در مورد هر یک از محصولات پیشرفته تیم رپید شیپ داشته باشید، می توانید از طریق تلفن، واتساپ یا ایمیل با آنها تماس بگیرید و یک جلسه تعمیر و نگهداری از راه دور درخواست کنید.

S20+

چاپگرهای سه بعدی حرفه ای برای ریخته گری، دفاتر طراحی و سازندگان جواهرات برای چاپ آسان و سریع.

S20+  

دستگاهی جمع و جور و کاربردی است که طرح جواهرات شما را به راحتی و با بالاترین دقت همراه با بالاترین قابلیت اطمینان به قطعات چاپ شده تبدیل می کند.

S30+

سریع، انعطاف پذیر و نیمه خودکار. مناسب برای ریخته گری، دفاتر طراحی و تولید کنندگان جواهرات.

کارایی بیشتر در نتایج چاپ حرفه‌ای، استفاده آسان و رابط کاربری بصری S30 به چاپ سریع و با حجم بالا با کیفیت ثابت کمک می کند. ماژول اختیاری جداسازی خودکار قطعات ASM، امکان برش قطعات را بدون عملیات دستی فراهم می کند. علاوه بر این، مخزن رزین کنترل شده، درجه حرارت پایدار فرآیند را فراهم می کند و کیفیت قطعه را با حداکثر سرعت بهبود می بخشد.

دستگاه شستشوی RS

پرداخت عالی برای قطعات جواهرات پرینت سه بعدی با قابلیت چرخه شستشوی خودکار و کنترل شده.

سیستم شستشوی خودکار RS دارای چندین ویژگی جدید برای تمیز کردن قطعات چاپی به صورت ایمن و آسان است.

  • تمیز کردن تمام اتوماتیک در حدود 6-8 دقیقه
  • بدون نیاز به کار با رزین های چسبنده
  • نتایج بهینه بدون هدر رفتن مواد تمیز کننده
  • اتصال دستگاه شستشوی RS به صورت بی سیم به چاپگر سه بعدی

دستگاه بهبود دهنده قطعات RS

ایمنی و سرعت در کل فرآیند تولید: نتایج ریخته ‌گری بهتر از ریخته ‌گری تحت خلاء.

دستگاه بهبود دهنده قطعات RS، مواد را تنها در حدود 6-10 دقیقه پردازش نهایی می کند. سیستم روشنایی به طور یکنواخت از همه طرف توسط LED های قدرتمند در ترکیب با گرمایش و خلاء ارائه می شود. این فرآیند تابش طیف UVA و UVB را پوشش می دهد.

https://www.rapidshape.de/images/kataloge/Jewellery_Katalog_EN.pdf#page=6

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

تجهیزات نوآورانه

چاپ سه بعدی جواهرات

رپید شید

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت