مهار قیمت طلا در دست گاوهای بازار است؟

مهار قیمت طلا در دست گاوهای بازار است؟

شک بازار به توان فدرال‌رزرو برای افزایش نرخ بهره!/ تحلیلگران می گویند: «دسامبر سخت ترین ماه برای تجارت است».

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/09/29 | 00:09

نظری ثبت نشده

مهار قیمت طلا در دست گاوهای بازار است؟

به گزارش گلدنیوز اقتصادنیوز ، بازار طلا در روزهای اخیر به موضع تهاجمی فدرال رزرو جهت انقباض سیاست‌های مالی خود واکنش نشان داد و تحلیل ها پیرامون مهار قیمت طلا بیشتر به چشم میخورد

اونس طلا در بازارهای جهانی از روز چهارشنبه حدود 40 دلار افزایش یافت. به گفته تحلیلگران،در ادامه تصمیمات آتی فدرال‌رزرو و سایر بانک‌های مرکزی اقتصادهای بزرگ جهان می‌تواند مسیر بازارها به ویژه خوش‌بینی ایجاد شده درباره طلا را تا حدودی تغییر دهد.

طلا عملا پس از موضع‌گیری فدرال رزرو درباره تسریع برنامه کاهش نرخ اوراق وافزایش احتمالی نرخ بهره برای سال 2022 روندی افزایشی به خود گرفت. با این حال هنوز بسیاری متقاعد نشده‌اند که فدرال‌رزرو توانایی آن را داشته باشد که در سال آینده سه بار نرخ بهره را افزایش دهد. در صورتی که این ابهام‌ها به یقین تبدیل شود، احتمالا طلا به عنوان یک پناهگاه امن بیشتر مورد توجه فعالان بازار قرار خواهد گرفت.

مهار قیمت طلا در دست گاوهای بازار است؟

هفته برای دلار:


در ایالات متحده اعلام آمار تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و همچنین انتشار گمانه‌زنی‌های هفتگی بیکاری در اواسط هفته از مهم‌ترین پارامترها تحلیل‌گران برای پیش‌بینی تحولات آتی بازار به شمار می‌آید.در روز پنج‌شنبه، آمار تورم و ارقام هزینه‌های شخصی نیز منتشر خواهند شد.

در هفته منتهی به 17 دسامبر، شاخص دلار با 0.49 درصد افزایش به 96.565 رسید.

هفته برای یورو:


انتشار آمار شاخص مصرف کننده آلمان و منطقه یورو در روز سه شنبه یکی از موارد تاثیرگذار در بازار به‌شمار می‌رود. روز پنجشنبه، اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم برای اسپانیا نیز منتشر می شوند، باید منتظر ماند ودید این ارقام چه تاثیری بر یورو خواهد داشت.

در هفته، یورو با 0.65 درصد کاهش به 1.1240 دلار رسید.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

برتر

فدرال رزرو

قیمت دلار

یورو

مهار قیمت طلا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت