صنعت جواهرات و رشد مصرف مروارید

صنعت جواهرات و رشد مصرف مروارید

طراحان جواهرات بیشتری در حال کشف تطبیق پذیری مروارید هستند که در برندگان اخیر مسابقه سالانه طراحی مروارید انجمن مروارید پرورشی آمریکا نشان داده شده است

حسین راشدی(مترجم)

1400/10/04 | 00:10

نظری ثبت نشده

صنعت جواهرات و رشد مصرف مروارید

به گزارش گلدنیوز به نقل از فوربز، مصرف مروارید ها تجربه خود از صنعت مد را دارند و وقتی توسط طراحانی مانند دولچه اند گابانا، پرادا، جووانشی، دیور، وساسه، میو میو و شنل در کت واک ها نمایش داده می شوند، تشویق می شوند.

مرواریدها دیگر فقط برای خانم ها نیستند، زیرا دیور، الکساندر مک کوئین و رایان روش، مدل های مرد را با مروارید جذابتر می کنند. برای این کار، آنها می توانند از مارک جیکوبز، طراح تشکر کنند که گردنبند مروارید میکیموتو خود را «بخت جذابیت» خود می نامد.

طراحان جواهرات بیشتری در حال کشف تطبیق پذیری مروارید هستند که در برندگان اخیر مسابقه سالانه طراحی مروارید انجمن مروارید پرورشی آمریکا نشان داده شده است. برنده جایزه برتر امسال، یک طرح گوشواره از طارق ریاز بود که شامل 100 مروارید آکویا با تزئین زمرد بود.

ترکیب مروارید با سایر سنگ‌های قیمتی، مانند الماس، یاقوت کبود و فیروزه، یکی از ترندهای امسال بود و هفت طرح از ده طرح برنده آن‌ها را با هم ترکیب کرده بودند. حتی شورای الماس طبیعی نیز تایید می کند که چگونه مروارید و الماس به هم می آیند.

جنیفر مک‌کری از  ماریسا کلکشنز، با اشاره به درخشش الماس‌ها و مرواریدها، می‌گوید: «نگاهی رمانتیک و رویایی به الماس و مروارید وجود دارد. اینها ویژگی‌هایی هستند که همه همیشه می‌خواهند در جواهرات خود ثبت کنند، به خصوص حالا.»

مارتی هورویتز از شرکت تحقیقات بازار MVEye می‌گوید تا به حال، جواهرات مرواریدی یک بازار کم استفاده بوده است. او می افزاید: « مرواریدها گوهر کامل طبیعت، تجدیدپذیر و پایدار هستند و رشد آنها محیط اقیانوس را بهبود می بخشد. علاقه زیادی به مروارید در میان مصرف کنندگان وجود دارد. خرده فروشان جواهرات باید خود را برسانند.»

این شرکت با کمک انجمن مروارید پرورشی، به تازگی یک مطالعه معیاری در مورد ترجیحات مصرف کنندگان برای مروارید در میان بیش از 1000 خریدار جواهرات در رده سنی 25 تا 55 سال به پایان رساند. پاسخ دهندگانی واجد شرایط نظرسنجی بودند که در سه سال گذشته بیش از 200 دلار خرید کرده باشند.

این نظرسنجی نشان داد که علاقه به جواهرات مروارید به ویژه در میان جمعیت 25 تا 35 ساله قوی است. به طور خاص، 42 درصد از این رده سنی به احتمال زیاد جواهرات مروارید را درخواست می کنند، در حالی که تنها 19 درصداز افراد 46 تا 55 ساله چنین علاقه ای به خرید مروارید دارند.

این بزرگترین چالش و فرصت برای بازار جواهرات مروارید است. جنیفر هیبنر، مدیر اجرایی انجمن مروارید پرورشی، می‌گوید: «علاقه به مروارید وجود دارد، اما خرده‌فروشان باید عمیق‌تر در این مقوله غوطه‌ور شوند، درباره آن بیشتر بیاموزند و انواع طرح‌های هیجان‌انگیز را به مصرف‌کنندگان ارائه دهند.»

هیبنر توضیح می دهد که خرده فروشان همه چیز را با نمایش جواهرات مروارید بیشتر به دست می آورند، زیرا حاشیه سود در مروارید بیشتر از الماس است. او همچنین می گوید که هنگام خرید الماس، مصرف کنندگان به راحتی می توانند بر اساس برش، کیفیت و اندازه قیمت خرید کنند، اما مرواریدها به این راحتی قابل مقایسه نیستند.

او گفت: «رنگ‌های مروارید بسیار متفاوت است. هر مروارید در نوع خود بی نظیر است. مقایسه یک مروارید با مروارید دیگر واقعاً سخت است.»

منبع: forbes.com

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

مروارید

جواهرات مروارید

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت