ماموریت طلایی، یک اکشن هیجان انگیز

ماموریت طلایی، یک اکشن هیجان انگیز

ماموریت طلایی یک فیلم اکشن محصول 2018 هنگ ‌کنگ به کارگردانی چین کالوک است در این فیلم یک دزدی ساده به یک ماموریت حرفه ای تبدیل می شود تا داروی ارزشمندی را برای کودکان بیمار آفریقایی بدزدد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/10/09 | 00:10

نظری ثبت نشده

ماموریت طلایی، یک اکشن هیجان انگیز

به گزارش سرویس هنری گلدنیوز: ماموریت طلایی یک فیلم اکشن محصول 2018 هنگ ‌کنگ به کارگردانی چین کالوک است که در کنار اکین چنگ، جردن چان، مایکل تسه و جری لمب نیز در این فیلم بازی می‌ کند. این فیلم در 20 سپتامبر 2018 در هنگ کنگ منتشر شد. مکان های فیلمبرداری شامل تایوان، ژاپن، مجارستان، مونته نگرو، پکن و مغولستان بود.

اتحاد بازیگران جنجالی

طرفداران مجموعه فیلم های سه گانه جوان و خطرناک (Young and Dangerous) در دهه 1990، موج عظیمی از نوستالژی را در طول فیلم ماموریت طلایی احساس می کنند. این فیلم بازیگران اصلی را دوباره متحد می کند. یک فیلم کوتاه از کارگردان سریال، اندرو لاو وای-کئونگ، پخش می کند و حتی آهنگ تم اصلی را در حین صحنه های کلیدی پخش می کند. صحنه‌ هایی برای اطمینان دادن به طرفداران، که این واقعاً دیدار مجدد بازیگران جوان و خطرناک است که مدت‌ ها منتظرش بودید.

جایگزین هوشمندانه

در حالی که اساس این فرنچایز که تجلیل از جنایتکاران است هرگز در سیستم تولید مشترک امروز هنگ کنگ و چین چراغ سبز نخواهد گرفت. فیلمسازان با ماموریت طلایی جایگزین مناسبی پیدا کرده اند.

این فیلم توسط هنرپیشه کهنه کار هنگ کنگی اریک تسانگ چی وای، که نقش شخصیتی شبیه پدرخوانده را بازی می کند، تهیه شده است.

لیون (اکین چنگ) گروهی از متخصصان را رهبری می کند و ماموریت آنها این است که یک کامیون به شدت محافظت شده را که مملو از دارو است، بدزدند. این داروها برای دوست لیون ​​که از کودکانی که به شدت بیمار هستند مراقبت می کند، بسیار حیاتی است.

گروه پنج نفره ماموریت طلایی

اکین چنگ یی کین، جردن چان سیو چون، مایکل تسه تین واه، جری لمب هیو فونگ و چین کالوک (که کارگردانی هم می کند) به جای گانگستر، به عنوان سربازان سابق، دزدان حرفه ای و کارشناسان امنیت معرفی می شوند. یک دزدی ساده به یک ماموریت حرفه ای تبدیل می شود تا داروی ارزشمندی را برای کودکان بیمار آفریقایی بدزدد.

یک کامیون شمش طلا

اما پس از مدتی متوجه می‌شوند که نه دارو، بلکه یک کامیون شمش‌ های طلا را دزدیده ‌اند. ماموریت طلایی یک اکشن تمام عیار است. پس از کشته شدن شخصیت اصلی، فیلم در یک سوم پایانی خود به یک حماسه انتقامی پیچیده تبدیل می شود.

ادای احترام به فیلم جوان و خطرناک

در این فیلم به جای خیابان های هنگ کنگ در فیلم جوان و خطرناک، مکان های عجیب و غریبی قرار دارند که از مجارستان و مونته نگرو تا ژاپن را شامل می شود. قیچی های برش گوشت با سلاح های درجه نظامی جایگزین شده اند. اما تغییرات نمی توانند این واقعیت را پنهان کنند که این فیلم یک ادای احترام به جوان و خطرناک است و خاطرات ارزشمند دهه 1990 را به یاد می آورد.

فیلم المانهای دوست داشتنی زیادی ارائه می دهد. همانطور که در اغلب فیلم‌ های دزدیدیده میشود، افراد اصلی باید به حدی حرفه ‌ای ظاهر شوند که بتوانند بدلکاری ‌ها و ماموریت ‌های خطرناک را انجام دهند.

باید به اندازه کافی در کنار یکدیگر قرار گرفته و با هم هماهنگ باشند تا برای زمان بندی انجام برنامه های مختلف مورد نیاز ماموریت مشکلی پیش نیاید. تلاش‌ های آن‌ ها در جریان سرقت در خیابان‌ های بوداپست برای ایمن ‌سازی خودرو حمل دارو کاملاً مبتکرانه است. این سکانس نبوغ، برنامه ریزی و زمان بندی آنها را حتی بیشتر نشان می دهد.

امتیاز طلایی در اکشن

فیلم ماموریت طلایی علاوه بر دزدی، در اکشن نیز امتیاز بالایی می گیرد. چندین تعقیب و گریز انفجاری توسط تیم بدلکاری کا لوک، طراحی شده است که موفق می شود ضربات سنتی و کوبیدن ماشین ها را با چند قطعه شیرین کاری نسبتاً خلاقانه ترکیب کند.

صحنه‌ های تعقیب و گریز در بوداپست با نمایش ماشین‌ هایی که در حال آتش‌سوزی در هوا هستند یا از قطعات آوار شده مختلف به‌ عنوان رمپ برای پریدن با ماشین استفاده می‌ کنند، تجربه ‌ای هیجان ‌انگیز را ارائه می‌ کنند.

رویارویی پس از بازیابی طلا تا فرار از نمایشگاه اتومبیل که هم تیراندازی و هم بدلکاری دیوانه کننده را به نمایش می گذارد، این واقعیت را برجسته می کند که اکشن فیلم فوق العاده سرگرم کننده است. همچنین، صحنه پایانی که حمله به محوطه ساحلی است، مملو از اکشن های دیوانه وار و گلوله های پرنده با طراحی کا لوک، آلن نگ و تانگ سوی وه است و هیجان بصری زیادی را به مخاطب ارائه می کند.

پیوند برادری یا خطر مرگ ؟

علاوه بر این، موضوع نسبتاً قوی و برجسته ای از برادری و وفاداری در فیلم وجود دارد. نویسندگان کیم دونگ کیو، کواک کین لوک، اریکا لی و هیوارد مک رویکردی لایه ‌ای به داستان دارند که مبتنی بر موضوع اتحاد گروه و برادری است که نیازمند ارتباطات عاطفی فراوان بین اعضا است. تصمیمات را به صورت گروهی انجام می دهند و استفاده از پیوند آنها کاملاً با پویایی گروه آنها مطابقت دارد. اما در نهایت به ماموریتی که این برادری را به خطر می اندازد، می رسیم. زمانی که آنها مجبورند به خاطر منافع خودشان با یکی که از خودشان است بجنگند، یک داستان لذت بخش رقم می خورد.

http://www.asianmovieweb.com/en/reviews/golden_job.htm

https://www.scmp.com/culture/film-tv/article/2165072/golden-job-film-review-young-and-dangerous-reunion-globe-trotting

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

ماموریت طلایی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت