قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات؛تحلیل گلدنیوز

قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات؛تحلیل گلدنیوز

نوسانات قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات وین قرار دارد و این نوسانات به دنبال خود نوسانات بازار سکه و طلارا نیز به دنبال داشته است

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/11/10 | 00:11

نظری ثبت نشده

قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات؛تحلیل گلدنیوز

محمد کشتی آرای نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر به گلدنیوز گفت: این روزها با توجه به اینکه در معاملات نفتی قیمتها به بشکه ای ۹۰ دلار رسیده،قیمت انس جهانی تحت تاثیر نرخ بهره در آمریکا قرار گرفت وبه طور متوسط با ۴۴ دلار کاهش به نسبت هفته گذشته و ۲۲ دلار کاهش به نسبت روز پنج شنبه قیمت هر انس طلا با کاهش همراه شد.قیمت ارز هم تحت تاثیر مذاکرات بود.

افت قیمت انس

وی افزود:کاهش قیمت انس طلا در بازار داخلی تاثیرات مثبتی به همراه داشت البته با توجه به نوسانات افزایشی قیمت ارز در دو روز گذشته باعث شد قیمتها در سطح اولیه قیمتهای اواسط هفته گذشته قرار بگیرد.

نکته قابل توجه در خصوص معاملات این روزها این است که با توجه به عرضه مناسب و کاهش تقاضا حباب سکه در روزهای پایانی هفته تا زیر صد هزار تومان هم کاهش پیدا کرد که در نوع خود اتفاق جالب و جدیدی بود و حباب سکه رکورد دو ساله را شکست.

مذاکرات وین

کشتی ارای در ادامه گفت:.نکته قابل توجه دیگر نوسانات قیمت ارز است که تحت تاثیر مذاکرات وین قرار دارد و این نوسانات به دنبال خود نوسانات بازار سکه و طلا را نیز به دنبال داشته است.در واقع با  نوسانات مثبتی رو در رو بودیم که کاهش آن منجر به کاهش قیمت طلا و سکه و افزایش آن بالطبع منجر به افزایش قیمتها شده است.

قیمتها متاثر از نوسانات ارز و انس

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه گفت: این روزها قیمت طلا و سکه فقط تحت تاثیر دو عامل قیمت ارز و قیمت انس جهانی قرار گرفته و نوسانات عرضه و تقاضا در حال حاضر تاثیری بر قیمتها نداشته است.

کشتی ارای در پایان افزود:بنظر میرسد با توجه به اجرایی شدن قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده در آینده نزدیک شاهد رونق خوبی در بازار طلا خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

برتر

قیمت ارز

مذاکرات

محمد کشتی آرای

قیمت انس

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت