لبخند نزنید برایتان گران تمام میشود!

لبخند نزنید برایتان گران تمام میشود!

فرصتها و پیشنهادات، جذب افراد خوشرو و خوش برخورد میشوند.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/11/10 | 00:11

نظری ثبت نشده

لبخند نزنید برایتان گران تمام میشود!

تجربه در کسب و کارها و مشاغل مختلف اثبات کرده است بسیاری از افرادی که در کسب و کارشان لبخند را فراموش کرده اند و خوشرو و خوش برخورد نیستند با شکست مواجه شدند. حتی برخی شاهد تبعات سنگینی در زندگی فردی خویش بودند و هستند و در روابط بین فردی با اعضای خانواده نیز دچار مشکل شده اند.

دکتر علی شاه حسینی کارشناس کسب وکار

علی شاه حسینی نویسنده و کارشناس کسب و کار به گلدنیوز گفت: خوشرویی، وقت شناسی، مودب بودن در کسب و کار برای شما هیچ هزینه ای نخواهند داشت. اما داشتن این ویژگی ها قطعا سود بسیاری برایتان به ارمغان خواهند آورد.

فرصت سوزی نکنید!

شاه حسینی افزود: به یاد داشته باشید که اگر در کسب و کار و روابط اجتماعی خود فرد خوشرویی نیستید شما در حال فرصت سوزی هستید! در حال پس زدن پیشنهادات نابی هستید که به سمت شما می آیند.فرصتها را دریابید.با ارتباطات گسترده و تعامل مناسب با افراد میتوانید پله های پیشرفت را به سرعت طی کنید.

تلخ باشید، شکست میخورید!

وی در ادامه گفت: تجربه در کسب و کارهای مختلف اثبات کرده است بسیاری از افرادی که در کسب و کارشان خوشرو و خوش برخورد نیستند با شکست مواجه شدند.حتی برخی شاهد تبعات سنگینی در زندگی فردی خویش بودند و هستند و در روابط بین فردی با اعضای خانواده نیز دچار مشکل شده اند.

خوشروها جاذب فرصتها


این کارشناس در ادامه گفت: به یاد داشته باشید که افراد، فرصتها و پیشنهادات، جذب افراد خوشرو و خوش برخورد میشوند.

همکاری با اینگونه افراد معمولا سود خوبی به همراه دارد. چرا که این نوع ویژگی در هر نوع کسب و کاری منجر به گسترش ارتباطات و شکل گرفتن مسیرهای کاری جدید خواهد شد.
شاه حسینی در پایان گفت: به یاد داشته باشید : موفقیت در کسب و کار و زندگی مستلزم خوشرویی و لبخند زدن است.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

کسب و کار

فرصت های کسب و کار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت