پیش روی دلار در کانال ۲۶ هزار تومان

پیش روی دلار در کانال ۲۶ هزار تومان

قیمت‌ها در بازار ارز امروز روند صعودی خود را ادامه دادند و دلار آزاد در حال پیشروی در کانال ۲۶ هزارتومان است.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/12/17 | 00:12

نظری ثبت نشده

پیش روی دلار در کانال ۲۶ هزار تومان

بازار ارز امروز نیز روند افزایشی قیمت‌ها را همچون روز گذشته ادامه داد. به این ترتیب در این ساعت از معاملات (12:30) ، دلار آزاد در قیمت ۲۶ هزار و ۱۵۰تومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت ۱۵۰تومانی را نشان می‌دهد. آخرین قیمت معاملاتی دلار آزاد روز گذشته ۲۶هزارتومان بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کانون صرافان قیمت دلار را ۲۴هزار و ۲۲۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۶۹تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته قیمت دلار در صرافی‌های رسمی، ۲۴هزار و ۲۲۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۱۶تومان برای فروش اعلام شده بود.

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۶هزار و ۸۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۱۷۴تومان برای فروش قیمت خورده است. روز دوشنبه یورو در صرافی‌ها با قیمت ۲۷هزارتومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۲۸تومان برای فروش معامله می‌شد.

صرافی ملی هم دلار را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۴هزار و ۴۱۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۱۷۱تومان برای خرید قیمت زده است. این درحالیست که دلار روز گذشته در صرافی ملی با قیمت ۲۴هزار و ۱۸۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۴۲۷تومان برای فروش اعلام شده بود.

یورو نیز در تابلوی صرافی ملی با قیمت ۲۶هزار و ۹۸۸تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۷۱۹تومان برای خرید نمایان شده است که حدود ۱۰۰تومان افزایش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. روز دوشنبه یورو در صرافی ملی با قیمت ۲۷هزار و ۶۶تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۳۸تومان برای فروش معامله می‌شد.

بازار ارز این روزها نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند و طی هفته‌های گذشته بارها میان کانال ۲۶هزار و ۲۵هزارتومان در رفت و آمد بوده است. دلیل آن نیز حساسیت بالای معاملات نسبت به اخبار ضد و نقیضی است که از وین به گوش می‌رسد. درحالی که بازار با هربار جدی‌ شدن احتمال توافق، آماده سقوط می‌شود، از طرف دیگر با طولانی شدن انتظارات مسیر صعودی را در پیش می‌گیرد. باید دید تیم مذاکره کننده چه زمانی با انتشار خبر رسمی توافق، مسیر دلار را تغییر خواهند داد.

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

برتر

تحلیل بازار

قیمت دلار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت