آخرین عملکرد معادن طلا در اسپانیا

آخرین عملکرد معادن طلا در اسپانیا

شرکت معدنی Orvana Minerals گزارش داد که این شرکت ۱۰ هزار و ۵۹۵ اونس طلا در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۲ در اسپانیا تولید کرد که ۳۳ درصد کاهش را نسبت به سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/01/29 | 00:01

نظری ثبت نشده

آخرین عملکرد معادن طلا در اسپانیا

به گزارش گلدنیوز به نقل از معدن نیوز ،شرکت معدنی Orvana Minerals گزارش داد که این شرکت ۱۰ هزار و ۵۹۵ اونس طلا در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۲ در اسپانیا تولید کرد که ۳۳ درصد کاهش را نسبت به سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

آخرین عملکرد معادن طلا در اسپانیا

طبق بیانیه این شرکت، تولید سه ماهه آن تحت‌تاثیر توقف موقت عملیات در ماه مارس در نتیجه اعتصاب سراسری حمل‌ونقل در اسپانیا قرار گرفت.

این شرکت عنوان کرد: در حال بررسی عملیات و هزینه‌های خود در نتیجه توقف موقت در ماه مارس است و انتظار دارد که بتواند به روز رسانی جامع‌تری از تاثیرات بر عملیات را به عنوان بخشی از فرآیند گزارش‌دهی سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۲ ارائه کند.

جان گاویدیا، مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: این یک سه ماهه چالش برانگیز از نظر تولید در اسپانیا به دلیل تاثیر بیماری کووید بر نیروی کار، مشکلات زنجیره تامین در سراسر اروپا و اعتصاب سراسری حمل‌ونقل در ماه مارس بوده است. کانال‌های زنجیره تامین از اوایل آوریل دوباره فعال شدند و تولید دوباره شروع شد و ما در حال بررسی و بهینه‌سازی برنامه تولید برای نیمه دوم سال هستیم.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

معدن طلا

معادن طلا

طلای اسپانیا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت