فراخوان مجدد " خرید و تحویل یک ست لاینر فلزی آسیا به تعداد ۲۰۳۶ عدد" طلای زرشوران

فراخوان مجدد " خرید و تحویل یک ست لاینر فلزی آسیا به تعداد ۲۰۳۶ عدد" طلای زرشوران

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی "خرید و تحویل یک ست لاینر فلزی آسیا به تعداد ۲۰۳۶ (دو هزار و سی و شش) عدد" را به فراخوان گذاشت.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/04/21 | 00:04

نظری ثبت نشده

فراخوان مجدد " خرید و تحویل یک ست لاینر فلزی آسیا به تعداد ۲۰۳۶ عدد" طلای زرشوران

به گزارش گلدنیوز به نقل از معدن نیوز ،شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی "خرید و تحویل یک ست لاینر فلزی آسیا به تعداد 2036 (دو هزار و سی و شش) عدد" را به فراخوان گذاشت.

تجدید آگهی فراخوان " خرید و تحویل یک ست لاینر فلزی آسیا به تعداد ۲۰۳۶ عدد" طلای زرشوران



متقاضی حضور در مناقصه یا فراخوان باید دارای پروانه بهره‌برداری یا گواهی فعالیت صنعتی یا جواز تاسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد.

از اشخاصی که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند دعوت به عمل می‌آید، جهت دریافت اسناد مناقصه مربوطه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز یکشنبه 26 تیر ماه امسال مراجعه کنند.

متقاضیان می‌بایست پیشنهاد‌های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) دوشنبه 10 مرداد در سامانه تدارکات الکترونیک به نشانی فوق، بارگذاری کنند.

زمان بازگشایی پاکت ارزیابی کیفی ساعت ۹ صبح روز سه شنبه 11 مرداد سال جاری خواهد بود.

محل اجرای پروژه؛ استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران است.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

طلا

معدن طلا

طلای زرشوران

مناقصه

زرشوران

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت