مشتری خود را رها نکنید!

مشتری خود را رها نکنید!

متاسفانه بیشتر صاحبان کسب و کار تمرکزشان روی جذب مشتری است. و به مشتری به دید محصولی یکبار مصرف می‌نگرند

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/06/12 | 00:06

نظری ثبت نشده

مشتری خود را رها نکنید!

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،حتما بعد از خرید مشتری ارتباط خود را با آن‌ها قطع نکنید. از آفرهای ویژه مخصوص آن‌هایی که قبلا خدماتی از شما خریده اند استفاده نمایید مانند کد تخفیف. این کار را می توانید از طریق پیام یا ایمیل‌های مرتبط انجام دهید.

مشتریان خود را از محصولات و خدمات جدیدی که به تازگی اضافه کرده‌اید مطلع کنید و اگر خدمات آنلاینی دارین آپدیت محصولات خود را به مشتریانی که از قبل محصول شما را خریداری کرده بودند بصورت رایگان ارائه دهید.

اینکار باعث نشان دادن تعهد و ارزش بالای کسب و کار شما به مشتری می‌شود. همیشه بعد از مدت زمان خاصی از فروش محصول از مشتریان خود بازخورد و نتیجه خدمات و محصولات خود را جویا شوید و از نظرات و انتقادات آن‌ها جهت رشد خود استفاده نمایید.

اگر مشتریان از شما راضی باشن با بازاریابی زبانی (دهان به دهان) خود تبلیغ شما را می‌کنند و برای شما مشتریان جدید می‌فرستند.

مشتری خود را رها نکنید

به این فکر نکنید همه مشتریان شما بازخورد و اطلاعات دقیق و درستی به شما می‌دهند.درصورتیکه تنها ۳۰ درصد از آن‌ها نکات جدید که ممکن است به ذهن شما نرسیده باشد را به شما بگویند برای یک رشد ایده آل کافیست.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

بازاریابی

مشتری

کسب و کار

مشتری مداری

فروش موفق

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت