جواهرات، رنگ‌ها و داستان‌های عجیب برند کنستانتین وایلد

جواهرات، رنگ‌ها و داستان‌های عجیب برند کنستانتین وایلد

کنستانتین وایلد ۱۷۵ سال فعالیت در تجارت سنگ های رنگی را جشن گرفت. این شرکت همچنین کتابی با نام "جواهرات، رنگ‌ها و داستان‌های عجیب و ۱۷۵ سالگی کنستانتین وایلد" منتشر کرد.

فرشاد ستوده نیا(خبر نگار)

1401/07/16 | 00:07

نظری ثبت نشده

جواهرات، رنگ‌ها و داستان‌های عجیب برند کنستانتین وایلد

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) ، شرکت سنگ های رنگی کنستانتین وایلد که به مدت ۱۷۵ سال جواهراتی گرانبها را عرضه کرده تصمیم دارد برای جشن تولد ۱۷۵ سالگی اش کتابی تخصصی در حوزه سنگ های قیمت منتشر کند.

جشن بیش از یکصد سال تجارت سنگ های قیمتی برای شرکت کنستانتین وایلد یک اتفاق شگفت انگیز است.
این شرکت از سال ۱۸۴۷ سنگ‌های رنگی باکیفیت را به این تجارت عرضه می‌کند.

مالک اصلی و فعلی کنستانتین وایلد، که نام خود را بر این شرکت گذاشته است، در سال ۱۹۸۴ در سن ۲۰ سالگی به دنبال مرگ ناگهانی پدرش وارد این تجارت خانوادگی شد. او در نهایت شرکت را از مادرش خرید تا مالک انحصاری این شرکت شود.

او چهارمین نسل از این خانواده است که دارنده و گرداننده این شرکت هستند و دهمین نسل متوالی خانواده وایلد است که در تراش جواهرات یا جواهرسازی فعالیت می کند.

وقتی کسب و کار وارد صد و هفتاد و پنجمین سال شد، وایلد تصمیم گرفت جشن بگیرد. در ماه ژوئیه، آنها میزبان یک جشن سه روزه آخر هفته بودند.
این گردهمایی غیررسمی در باغ وایلدز در جمعه شب آغاز شد، پس از آن یک رویداد موسیقی در شنبه شب با اجراهایی از ارکستر کازینو-سالون و گروه سایمون هونس برگزار شد.

کتابی در 175 سالگی کنستانتین

این شرکت همچنین کتابی با نام "جواهرات، رنگ‌ها و داستان‌های عجیب و ۱۷۵ سالگی کنستانتین وایلد" منتشر کرد که خوانندگان را با استفاده از صدای وایلد و دیگر متخصصان این حوزه به دنیای سنگ‌های قیمتی می‌برد.

این کتاب در بیش از ۳۰۰ صفحه، سفر سنگ‌ها و صنعتگران را در طول مسیر تعریف می‌کند. همچنین اطلاعاتی درباره آنچه که هر سنگ رنگی را خاص می‌کند و یا حقایق و ارقامی که خوانندگان علاقه‌مند ممکن است بخواهند بدانند.

کنستانتین وایلد در این جشن گفت: چند شرکت فرصت دارند تا ۱۷۵ سالگی خود را جشن بگیرند؟ نیمی از شرکت های دولتی در ۱۰ سال اول ناپدید می شوند و از هر ۲۰ نفر فقط یک نفر می تواند ۵۰ سالگی خود را جشن بگیرد. کنستانتین وایلد یک تجارت خانوادگی است و این باعث تفاوت این کار با فعالیت های اقتصادی دیگر می‌شود. ما آنقدر در طی روز برای کارمان شور و شوق دارین که آن را با تاریخ فعالیتمان ترکیب میکنیم و عملیات های روزمره مان را شکل می‌دهیم. ما نمی خواستیم این تاریخ خاص بدون جشن گرفتن بگذرد.

سرانجام، پس از بیش از دو سال محدودیت به دلیل بیماری همه گیر کرونا کنستانتین وایلد از این فرصت استفاده کرد و دوباره به صورت حضوری از دوستان قدیمی، شرکای تجاری و همراهان استقبال کرد. او گفت: من در تمام مدت فعالیتم بر مشاوره و اعتماد شخصی تأکید زیادی داشتم و می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم و به همه همکاران بگوییم متشکرم.

از آنجایی که ما ۱۷۵مین سالگرد خود را در سال ۲۰۲۲ جشن می‌گیریم، تصمیم داشتم چیزی ماندگار خلق کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم این کتاب تخصصی را به‌عنوان ادای احترام به مردان و زنان شجاع، صنعت‌گران عالی، ماجراجویان، منتشر کنم.

کنستانتین وایلد میگوید: من الماس را دوست دارم، اما عاشق سنگ های قیمتی هستم. سنگ‌های قیمتی رنگ‌های درخشان‌تر و فردیت و شخصیت بیشتری دارند. با قرار دادن این عشق در خط اول این کتاب سعی کردم خوانندگان را به دنیای بسیار خاص رنگ‌های کمیاب و احساسات منحصربه‌فرد سنگهای قیمای سوق دهم. من فوق العاده ترین شغل دنیا را دارم. من عاشق کاری هستم که انجام می دهم، حتی بعد از تقریبا ۴۰ سال هنوز هم خود را متعلق به دنیای سنگ ها میدانم.

این کتاب در دسامبر ۲۰۲۱ توسط انتشارات هنری آرنولدشه اشتوتگارت به زبان انگلیسی منتشر شد.

جواهری برای پناهندگان اوکراینی

درستی، صداقت، تعهد و بالاترین استانداردهای کیفیت از ارزش‌های اصلی ما هستند. آنها پایه و اساس اعتماد عمیق و لذت همکاری با یکدیگر هستند که قرن ها ما را با مشتریان بین المللی، شرکای تجاری و کارمندان خود متحد کرده است.»

او اضافه کرد. من جشن ۱۲۵ سالگی شرکت را به خاطر دارم. به همین مناسبت، پدرم که دو جنگ جهانی را تجربه کرده بود، سخنان خود را در آن زمان با این جمله به پایان برد: اما بیشتر از همه، امید و آرزوی خالصانه من این است که دیگر هیچ جنگی امیدها و موفقیت ها را از بین نبرد.

از آنجایی که این امید در ۲۴ فوریه همزمان با جنگ روسیه و اوکراین از بین رفت، می‌خواستم کاری ویژه برای مردمی انجام دهم که به اندازه ما خوش شانس نیستند. ما توانستیم با فروش اشک امید، از سری جواهرات گرانبهای کاترینا مونرو و اختصاص فروش آن به پناهندگان اوکراینی کمک کنیم.

شهر تاریخی اوبراشتاین مهد سنگ های قیمتی رنگی جایی است که پدربزرگ من یوهان کارل وایلد شرکت را در سال ۱۸۴۷ تأسیس کرد و نقطه شروع یک شبکه بین المللی گسترده شد. یک گنج گرانبها در این نقطه زمین نهفته است زیرا سنت و تخصص به عنوان سنگ بنای دانش عمیق سنگ های قیمتی به شکلی کنار هم قرار گرفتند که سالهاس مشتریان ما از ما قدردانی می‌کنند.

ما هر یک از سنگ های خود را نامگذاری می کنیم و تاریخ و منشأ آن را با جزییات می دانیم زیرا هر جزئیات کوچک ارزش آن را تعیین می کند. ما برش ها و صیقل های مناسب را به کار میگیریم تا سنگ بتواند زیبایی باشکوه خود را آشکار کند.

محبوبیت جواهرات رنگی

کنستانتین وایلد درستی، صداقت، تعهد و بالاترین استانداردهای کیفیت را از ارزش‌های اصلی شرکتش عنوان کرد و گفت: اینها پایه و اساس اعتماد مردم و البته لذت عمیق کار نیز قابل چشم پوشی نیست. این عوامل قرن‌ها ما را با مشتریان بین‌المللی، شرکای تجاری و کارمندان خود متحد کرده‌اند. سنت های این شغل برای ما حیاتی هستند. آنها جوهر نگرش ما به شغلمان هستند زیرا برای موفقیت ما در اینجا، اکنون و برای آینده اساسی لازم است.

کنستانتین بزرگترین تغییر در بازار سنگ های رنگی را چنین توصیف می‌کند: در ۴۰ سال گذشته جواهرات رنگی محبوب‌تر شده‌اند. البته اینترنت و سفرهای آسان به این اشتیاق مردم کمک زیادی کرد.

او در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سلامت بازار و آینده آن چیست گفت: بازار جواهرات با قدرت به پیش میرود. زمان خرید جواهرات در کشورهایی مانند ایالات متحده و اروپا، زمان تورم است، زیرا مردم می‌خواهند بخشی از ثروت خود را به شکل سرمایه قابل رویت تبدیل کنند.

وظیفه مشتریان نیز کمتر از خالق جواهرات نیست زیرا مشتری باید علم تشخیص سنگ را داشته باشد تا بداند چه سنگی را با چه هنر دستی خریداری می‌کند. چنین سنگ‌های قیمتی غیرمعمول و منحصربه‌فردی را فقط می‌توان در چند برند یافت. ما به روشی منحصربه‌فرد طیف وسیعی از جذابیت‌های سنگ‌های قیمتی، از سنگ‌های خشن تا صیغل داده شده، را زیر یک سقف ارائه می‌کنیم.

تجارت یا عشق به زیبایی

در پایین این گزارش مطالبی از صفحات کتاب جدید کنستانتین وایلد که خوانندگان را به دنیای سنگ های قیمتی رنگی خود دعوت می کند آورده شده است:

نتیجه به خودی خود عامل تعیین کننده است. شرکت ما با ایجاد تعاملی بین انسان و طبیعت کار خود را اغاز کرد. جایی که صنعتگری حرفه ای ما با زیبایی طبیعت به روش های غیرمنتظره ای ترکیب می شدند تا یک موجودیت جدید را تشکیل دهند.
اعتماد کلمه کلیدی شرکت ماست. حفظ این اعتماد اساس تجارت ما برای آینده است زیرا همیشه بازیگران و رقبای بازار به دنبال تسخیر بازار هستند و با قیمت‌های پایین‌تر جلب مشتری می‌کنند اما اعتماد مشتری های ما رمز موفقیتمان است.

سنگهای قیمتی را به عنوان یک کالا در نظر نگیرید. از تجارت جواهرات به عنوان یک مدل تجاری استفاده نکنید زیرا تجارت جواهرات بیشتر از آنکه شما را از نظر پولی ثروتمند کند، باعث لذت و اشتیاق برای کار با پدیده های زیبا می شود. این شما را از درون ثروتمند می کند نه در حساب بانکی تان. من خودم هر زمان که به دلیل فروش یک جواهر، پولی در دستم باشد، آن را دوباره برای خرید یک جواهر دیگر سرمایه گذاری می کنم.

شما باید جواهرات را دوست داشته باشید، اشتیاق داشته باشید، نسبت به آن احساس عشق کنید. هنگامی که در حال جمع آوری مجموعه ای از جواهرات هستید این احساساتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: nationaljeweler

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت