رونمایی از مجموعه کتاب آبی تیفانی

رونمایی از مجموعه کتاب آبی تیفانی

میراث نفیس و هنری تیفانی بار دیگر با رونمایی از فصل سوم و آخر مجموعه جواهرات کتاب آبی برای سال ۲۰۲۲ چشم های جواهر دوستان را مبهوت کرد.

فرشاد ستوده نیا(خبر نگار)

1401/07/24 | 00:07

نظری ثبت نشده

رونمایی از مجموعه کتاب آبی تیفانی

این مجموعه کار دست با جواهراتی بلند و کشیده، با تاریخی ۱۸۵ ساله توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این مجموعه تیفانی به علت تعداد کم تنها برای تعداد معدودی قابل دسترسی و خرید است.

 مجموعه امسال کتاب آبی تیفانی، با الهام از طبیعت و گل بر نمادین بودن زندگی و انرژی تولد دوباره و همچنین گذرا بودن طبیعت تاکید دارد. در تیفانی آبی امسال اشکالی از گلهای ماگنولیا، ویستریا و ارکیده دیده می‌شود که با توجه به پیشینه این مجموعه دارای اهمیت حرفه ای  و تاریخ عمیقی است.

بیشتر بخوانید : تحول ساختاری در برند تیفانی

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، انتخاب گونه های مختلف گل در این فصل از مجموعه به طور تصادفی اتفاق نیافتاده است.  ویستریا، یکی از الگوهای نمادین چراغ‌های رومیزی لویی کامفورت تیفانی از دوره هنر نو است. این مجموعه جواهرات تیفانی با استفاده از حکاکی‌ دست، توانسته یاقوت‌های گلابی شکل و الماس‌هایی که در میان گلبرگ‌ها قرار می‌گیرند را به شکلی زیبا کنار هم جای دهد.

رونمایی از مجموعه کتاب آبی تیفانی  
تصاویر زیبای جواهرات کتای آبی تیفانی را اینجا ببینید

 ویکتوریا ویرث رینولدز، گوهرشناس ارشد ، می‌گوید: گل ویستریا ادای احترامی است به آرشیو گل های این مجموعه برند که همزمان به خلاقیت‌های شیشه‌ای لویی کامفورت تیفانی نیز ادای احترام می‌کند.  گلبرگ های کلسدونی( از خانواده عیقی) حکاکی شده با دست دارای رنگ های شفاف زیبا با درجه بندی عمدی رنگ هستند.

  گل مگنولیا نیز نقشی تکرار شونده دارد.  از دریچه های شیشه‌ای سربی گرفته تا طرح‌های جواهرات تاریخی و گلدان ماگنولیای این مجموعه، که در نمایشگاه کلمبیای جهان در سال ۱۸۹۳ در شیکاگو به نمایش گذاشته شد، اکنون در Met نگهداری می‌شود.

این گل، ستون اصلی مجموعه آبی تیفانی است و با استفاده از تساوریت و مورگانیت اشکال زیبایی از گل ها را به تصویر کشیده است.  سنگ های قیمتی میراثی است که این برند را محبوب تر می کند.

 نفیس‌تر از همه آنها احتمالا مجموعه‌ای خلاقانه با الهام از قطعات ژان شلمبرگر طراح جواهرات است که به خاطر کارش در تیفانی مشهور بود. این مجموعه‌ سنگ‌های قیمتی چشمگیر و خیره کننده ای را شامل می‌شود که هر کدام با ساختی بسیار حرفه ای، پیچیدگی دنیوی را به نمایش می‌گذارند.

منبع :https://www.wallpaper.com/watches-and-jewellery/tiffany-cos-blue-book-botanica-collection-comes-up-roses

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

گوهرشناس

تیفانی

مجموعه کتاب آبی تیفانی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت