اخذ پروانه کسب منوط به دوره آموزشی احکام تجارت

اخذ پروانه کسب منوط به دوره آموزشی احکام تجارت

نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: آموزش احکام کسب و کار برای اخذ پروانه کسب و کار الزامی است و در این باره آموزش انجام می‌شود.

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1401/07/27 | 00:07

نظری ثبت نشده

اخذ پروانه کسب منوط به دوره آموزشی احکام تجارت

به گزارش گلدنیوز به نقل از خبرگزاری فارس کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «آموزش احکام کسب‌ و‌ کار برای پروانه کسب الزامی شود» عنوان کرده‌اند که برای اخذ جواز کسب و کار واحدهای صنفی گذراندن دوره‌های آموزشی احکام تجارت و کسب و کار الزامی شود. 

در این‌باره، مجتبی صفایی نایب رئیس اتاق اصناف‌ به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: براساس تبصره 13 قانون نظام صنفی، گذراندن دوره آموزشی احکام تجارت و کسب و کار، برای اخذ پروانه کسب الزامی است. 

وی افزود: با این حال در بعضی از استان‌ها هنوز زیرساخت لازم این دوره‌های آموزشی فراهم نشده است بنابراین برای برگزاری این دوره‌های آموزشی با همکاری حوزه‌های علمیه و سازمان تیلیغات اسلامی  این کلاس‌ها برگزار می‌شود. 

 

اخذ پروانه کسب منوط به دوره آموزشی احکام تجارت

نایب رئیس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: در بعضی از استان‌ها نیز این دوره‌های آموزشی به‌صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود و بعد از آموزش‌های لازم، آزمون برگزار می‌شود و افراد پس از قبولی در آزمون مربوطه می‌توانند نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام کنند. 

وی افزود: در مجموع برای اخذ پروانه کسب گذراندن دوره آموزشی احکام تجارت الزامی است اما شکل برگزاری این کلاس‌ها براساس زیرساخت‌های استان‌ها متفاوت است.

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

پروانه کسب

اتاق اصناف‌

احکام تجارت

تبصره 13 قانون نظام صنفی

سازمان تیلیغات اسلامی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت