معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای طلا و جواهر ایتالیا

معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای طلا و جواهر ایتالیا

کشور ایتالیا گران‌ترین و زیباترین طلا و جواهرات را به دنیا عرضه می‌کند؛ طراحی‌های بی‌نظیر جواهرات ساخت ایتالیا تحسین همه را بر می‌انگیزد.

فرشاد ستوده نیا(خبر نگار)

1401/07/27 | 00:07

نظری ثبت نشده

معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای طلا و جواهر ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،ایتالیا از جمله کشورهایی است که در تولید طلا و جواهر، به صورت منحصربه فردی پیشتاز است و در این کشور برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند که دارای طرفداران زیادی در دنیای مد و فشن هستند.

برندهای ایتالیایی، جواهرهای بی‌نقصی می‌سازند که دیدن آن‌ها می‌تواند عقل از سر شما بپراند. اگر شما به دنیای طلا و جواهر علاقه دارید، شناخت برندهای معروف طلا و جواهر ایتالیا می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

جواهرات مدرن ایتالیایی از طرح‌های سنتی قرون مختلف الهام گرفته شده است. طراح‌های جواهرات ایتالیایی از شگفت انگیزترین و منحصر به فردترین زیورآلات در کل جهان محسوب می‌شوند و خلاقیت در تمام طرح‌های ایتالیایی موج می‌زند. امپراطوری روم همواره در تاریخ جهان حضور متمایزی داشته و تحت تاثیر فرهنگ مصر، یونان و آسیا بوده است؛ بنابراین در طراحی جواهرات ایتالیایی به راحتی می‌توان ترکیبی از فرهنگ‌های مختلف را مشاهده کرد.

برندهای مطرح و معروف زیادی در ایتالیا فعالیت می‌کنند که تمام آن‌ها از معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای دنیا به شمار می‌آیند. در ادامه ی مطلب به معرفی برخی از این برندها می‌پردازیم:

برند روبرتو کوین

معروف‌ترین برند طلا و جواهر ایتالیا

اگر به دنبال جواهرات لاکچری و گران‌قیمت هستید، قطعا جواهرات برند روبرتوکوین نظر شما را جلب خواهند کرد. این برند اولین بار در سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز پرقدرت و فعال در بازارهای جهانی خودنمایی می‌کند.

محصولات این برند علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارند، از کیفیت ساخت بالایی نیز برخودار هستند. این برند ایتالیایی در کشور آمریکا نیز کارخانه‌های مختلفی جهت تولید جواهر دارد و رمز موفقیت آن استفاده از متخصصان ماهر و زبردست در سراسر دنیاست.

نکته دیگری که این برند را در ذهن همه ماندگار کرده است، طراحی جواهرات به شکل حیوانات است. از معروف‌ترین محصولات این برند می‌توان به انگشتر طلا طرح قورباغه، شیر و گاو اشاره کرد.

این برند در تمام قطعات جواهر خود یک یاقوت سرخ کوچک قرار می‌دهد تا مستقیما پوست را لمس نماید. این به معنای " آرزوهای خوب " برای مشتریان با وفای روبرتوکوین بوده و در واقع امضاء او محسوب می‌شود.

برند پالمیرو

پالمیرو نیز یکی دیگر از برندهای معروف کشور ایتالیاست، که برای اولین بار در سال 1967 تاسیس شد. این برند فعالیت خود را از شهر میلان شروع کرده و تقریبا 50 سال است که در حوزه جواهرسازی فعالیت دارد و بدون شک یکی از بهترین برندهای جواهر دنیا است.

از ویژگی‌های این برند، استفاده هم زمان از چندین سنگ قیمتی در طراحی جواهرات خود می‌باشد. این برند در تولید انواع گوشواره طلا، انگشتر و دستبند طلا تبحر خاصی دارد. اگر در زمره افراد سخت پسند هستید، محصولات این کمپانی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. 

برند پوملاتو

معروف‌ترین برند طلا و جواهر ایتالیا

این برند جواهرسازی در ابتدا یک تجارت خانوادگی بود که توسط کارلو پالمیرو در سال 1967 تاسیس شد. برند پوملاتو با ترکیب سنگ‌های قیمتی جواهرات بی‌نظیر و منحصر به فردی را به وجود می‌آورد و توانسته در مدت زمان کوتاهی در دنیای برندهای معروف جهان خودنمایی کند.

جواهرات برند بوچلانی

فروشگاه بوچلانی در سال 1919 توسط ماریو بوچلانی در میلان تاسیس شد. یکی از پسران بوچلانی کار خود را در زمینه طلا و جواهر آغاز کرد و بعدها دو شرکت آنها به هم پیوستند و برند کنونی را تشکیل دادند.

جواهرات بوچلانی به زیبایی و دوام بالا مشهور هستند، اما اصلی ترین دلیل شهرت این برند حاشیه طلایی محصولات آن است. این جواهر سازی جهت تولید انواع انگشتر طلا، گوشواره، دستبند و گردنبند معروف است.

از شاهکارهای این برند می‌توان به جلدگوشی جواهرنشان آیفون در سال 2014 اشاره کرد، که توانست با ساخت این اثر هنری محبوبیت خود را دو چندان نماید.

بولگاری قدمی ترین برند ایتالیایی

بولگاری با قدمتی 140 ساله از قدیمی‎ترین برندهای طلا و جواهر ایتالیایی است که توانسته در طی سالیان متمادی کیفیت و محبوبیت خود را حفظ نماید.

فعالیت برند بولگاری تنها به طلا و جواهر ختم نمی‌شود، بلکه انواع ساعت با کیفیت بالا و عطرهای بادوام را نیز در رزومه خود دارد.

همچنین هتل‌های زیادی در شهرهای مختلف دنیا تاسیس کرده و می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین برندهای دنیا محسوب می‌گردد. این برند به تولید انواع دستبند طلا، حلقه و گوشواره طلا برای سلبرتی‌ها و افراد معروف شهرت دارد.

معروف‌ترین برند طلا و جواهر ایتالیا

برند دامیان

در سال 1924 در شهر والنزا ایتالیا فعالیت برند دامیان آغاز شد. این برند در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین برندهای طلا و جواهر شناخته می‌شود.

البته این برند هم مانند بسیاری از برندهای مطرح دنیا به سراغ تولید ساعت نیز رفته است و توانسته با خلق طرح های تزئینی و پیچیده منحصر به فرد خود، 18 بار جایزه بین‌المللی الماس را دریافت نماید. این جایزه مانند اسکار به بهترین تولیدکننده جواهرات سال اهدا می‌گردد.

خبرانلاین

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

بولگاری

برند بوچلانی

برند پالمیرو

برند پوملاتو

برند دامیان

برند روبرتو کوین

جواهرات مدرن ایتالیایی

طلا و جواهر ایتالیا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت