رکورد گینس بیشترین تعداد الماس بکار رفته در یک انگشتر!

رکورد گینس بیشترین تعداد الماس بکار رفته در یک انگشتر!

در می 2019 اثری هنری که در igi نیز سرتیفیکیت شده رکورد بیشترین تعداد الماس بکار رفته در یک انگشتر را از آن خود کرد و رکورد قبلی را در گینس شکست.

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1401/08/10 | 00:08

نظری ثبت نشده

رکورد گینس بیشترین تعداد الماس بکار رفته در یک انگشتر!

به گزارش گلدنیوز: این انگشتر خارق العاده که توسط جواهری Lakshikaa در شهر بمبئی هند انجام شده، ساخت آن حدود 18 ماه توسط تیمی ماهر از جواهرسازان به طول انجامیده است. این انگشتر 21.39 قیراطی الماس هاش دارای درجه VVS-VS و شفافیت E تا F هست.

این انگشتر که به شکل گل نیلوفر است دارای قیمتی معادل 4.9 میلیون دلار برآورد شده است.وقتی از یکی از سازندگان این اثر سوال شد که چرا گل نیلورفر را برای این کار انتخاب کرده اید پاسخ داد:

من نمیتوانم به راه دیگری که در خور تجلیل از ابتکار بشریت و مقدس تر از این نماد باشد فکر کنم. در هند و زبان سانسکریت، پادما (padma) سمبلی مقدس در چندین مذهب است و بنابراین نوعی تفکر متحد پشت این کار وجود دارد. 

هندی ها در طی تاریخ بهترین جواهرساز ها را داشته و همواره سعی کرده اند کارهایی بدیع و زیبا را خلق کنند که در آثار جواهرات پادشاهان مغول هندی میتوان آنها را دید.

جالب است بدانید در هفت سال گذشته، رکورد بیشترین الماس در یک حلقه تنها سه بار تغییر کرده است.

یکی از رکوردهای قبلی متعلق به حلقه طاووس بود که رکورد خود را در سال 2015 ثبت کرد با 3،827 الماس بروی انگشتری با طلای 18 که مبلغی معادل 2.7 میلیون دلار قیمت داشت.

رکورد قبلی با تعداد 6690 الماس بکار رفته در انگشتر
رکورد قبلی با تعداد 6690 الماس بکار رفته در انگشتر

در سال 2017-2018 نیز دو برند جواهر هندی در شهر Surat با الهام از گل لوتوس یا نیلوفر آبی انگشتری شامل 48 گلبرگ طراحی کردند، و با بکار بردن 6690 نگین الماس بروی این انگشتر که از طلای 18 عیار رز گلد ساخته شده است، در 9 می 2018 رکورد جهانی گینس را برای الماس هایی که بروی یک حلقه قرار داده شده را شکستند.

ساخت این انگشتر توسط برندهای Vishal Agarwal و Khushbu Agarwal، بیش از 6 ماه به طول انجامید و ارزشی معادل 4.1 میلیون دلار را به دست آورد که دارای وزنی بیشتر از توپ گلف (58 گرم) می باشد.

منبع: This record-breaking ring with 7,777 diamonds is worth $4.9 million

سنگ شناس

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

الماس

ترند

پیشنهاد ویژه

انگشتر الماس

رکورد گینس

نیلوفر آبی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت