دو نیمه متفاوت دلار؛تحلیل گلدنیوز

دو نیمه متفاوت دلار؛تحلیل گلدنیوز

دیروز عصر انتشار  دو خبر آزادسازی مجدد  دلارها در کره و نیز طرح جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز  به کاهش قیمت کمک کردند .

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/08/22 | 00:08

نظری ثبت نشده

دو نیمه متفاوت دلار؛تحلیل گلدنیوز

دلار هرات در هفته گذشته دو نیمه متفاوت داشت . در روزهای ابتدای هفته متاثر از جو صعودی ایجاد شده قرار داشت و تا روز ثبت نام گواهی های سکه بانک مرکزی روند صعودی خود را حفظ کرد و در روزهای انتهایی هفته با شکست حمایت های پیش رو نزول خوبی را به ثبت رساند .


به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،دلار هرات معاملات هفته گذشته را با قیمت 34هزار و 50  تومان آغاز کرد و تا روز دوشنبه توانست به سقف 35هزار و 430 تومان  دست یابد .  همزمان دلار تهران نیز توانست قیمت 36هزار و 880 تومان را ثبت کند و خود را به میانه کانال صعودی 6 ساله خود برساند . 


برخورد به میانه کانال ، شروع ثبت نام گواهی های سکه بانک مرکزی و تزریق بانک دست به دست هم دادند تا سقف مزبور بتواند واکنش در خوری ایجاد کند و قیمت دلار را عقب براند . 

دو نیمه متفاوت دلار؛تحلیل گلدنیور


از سه شنبه قیمت دلار هرات عقب گرد را آغاز کرد و در حالی که معاملات را با 35هزار و 400 تومان  شروع کرده بود در پایان این روز به قیمت 34هزار و 670 تومان  رسید .

کاهش قیمت در روزهای بعد ادامه یافت تا شنبه عصر که خود را به قیمت  34هزار و 160 تومان  رساند . دیروز عصر انتشار  دو خبر آزادسازی مجدد  دلارها در کره و نیز طرح جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز  به کاهش قیمت کمک کردند .


اکنون در پایین سطوح حمایتی  34هزار و 160 تومان و 34 هزار و 50 تومان پیش روی دلار هرات قرار دارند اما حمایت مهمتر در سطح 33 هزار و 850 تومان قرار گرفته است. 

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

برتر

دلار

بانک مرکزی

گواهی سکه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت